حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی:امام خمینی(ره) با تکیه بر فرهنگ قرآن انقلاب اسلامی را ایجاد و جهان ر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امام خمینی(ره) با قرآن متحول شد و جهان را با قرآن متحول کرد گفت: امام خمینی(ره) و ملت با بصیرت‌ و انقلابی ایران با تکیه بر فرهنگ متعالی و آزادی بخش قرآن کریم حکومت نامشروع ستم شاهی را نابود و حکومت جمهوری اسلامی ایران را بنا کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجلیل از حافظان قرآنی ستاد ارتش( رهپویان وحی) که با حضور امیر محمودی معاون اجرایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش برگزار شد، گفت: یک عنصر قرآنی، نورانی و در هر عرصه ای موفق است

وی افزود: قرآن کتاب آسمانی متحول شدن و متحول کردن است و هرکسی در دنیا متحول شده اهل قرآن بوده است  همچنانکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیشتر اوقاتش را با قرآن سپری می کرد و با آن مأنوس بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش راه غلبه بر شیطان نفس را انس با قرآن دانست و ادامه داد: همه جوانان و خانواده های قرآنی از مشکلات و بلاهایی که جوانان غیر قرآنی به آن نزدیک و گرفتار هستند، دور هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  با بیان اینکه امام خمینی(ره) با قرآن محتول شد و با قرآن جهان را متحول کرد،افزود: هرکدام از ما نیز می توانیم در حوزه مسئولیت هایمان با متحول کردن خود و اطرافیانمان امام خمینی(ره) وار تحول آفرین باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با قرآن انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را راه اندازی و محور مقاومت را تشکیل و جهان را به طور شگفت انگیزی متوجه ارزشهای اسلامی کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی، قرآن کریم را دارای باطن و ظاهری خواند و افزود: برای رسیدن به این ها طهارت نیاز است و طهارت ظاهری همان وضو گرفتن هست، اما طهارت باطنی با ترک گناه و انجام دادن واجبات به دست می آید.

وی تنها راه دست یابی به حقیقت قرآن را سنخیت پیدا کردن حقیقت درونمان با قرآن دانست و تصریح کرد: باطن ناپاک با حقیقت قرآن پیوندی ندارد و برای دست یابی به این حقیقت باید از محرمات دوری کنیم.

در پایان مراسم از حافظان نمونه  تقدیر شد.

 

  

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا