رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش: انتخابات پُرشور، کشور را بیمه می کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد در همایش سیاسی روحانیون شاغل در اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، ضمن تبریک به مناسبت ایام ا... دهه فجر و چهل و یکمین ساله شدن انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد: انتخابات پُرشور از سوی مردم  علاوه بر بیمه کردن کشور می‌تواند آینده نویی را برای آنها رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: یكی از بركات حضور مردم همین است كه وقتی دشمنان نگاه می‌بینند كه مردم پشت سر نظام هستند، احساس می‌كنند كه نمی‌شود با این نظام در افتاد، چون با یك ملت نمی‌شود معارضه كرد.

وی افزود: دو عامل حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و  انتخاب اصلح، از مهمترین عوامل نشان دهنده قدرتمند بودن نظام شکوهمند جمهوری اسلامی و همچنین ارتقای روز به روز دستاوردهای این نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری در ادامه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) گفت: حضرت علی (ع) می فرماید: من 4 چیز از چهار کتاب آسمانی انتخاب کردم که این موارد شامل توکل کردن بر خداوند متعال در همه امور،  قناعت کردن، رها کردن تمایلات انسانی، و سکوت در جایی که انسان آگاهی کاملی از موضوع مطرح شده نداشته باشد. اگر این موارد را رعایت کنیم، شاهد قدرتمند شدن روز افزون نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به ارج نهادن به خانواده شهداء، جانبازان و بازنشستگان گفت: این نظام به برکت خون امام و شهداء روز به روز در حال پیشرفت است، به گونه‌ای که تن استکبار جهانی را لرزانده است پس وظیفه ماست که خانواده این عزیزان را گرامی بداریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا