خانواده نظامی ها در ثواب مجاهدت ها و ایثارگری های همسرانشان سهیم و شریکند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:خانواده نظامی ها در ثواب مجاهدت ها و ایثارگری های همسرانشان سهیم و شریکند

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در تیپ 164 نیروی زمینی ارتش واقع در پیرانشهر با فرماندهان، کارکنان و خانواده های این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام محمدحسنی در این دیدار با اشاره به کلام نورانی فرماندهی معظم کل قوا که ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتش حزب الله و شجره طیبه نامیدند؛ این عناوین را یک مدال افتخار برای ارتش توصیف کرد و افزود: ارتش ما در خدمت مکتب اسلام و قرآن است و خدمت در این نهاد مقدس نصیب هر کسی نمی شود.

وی تصریح کرد: کسانی که موفق شده اند لباس نظامی گری بر تن کنند، بدانند توفیق خاصی از جانب خداوند متعال نصیبشان شده و باید قدر لحظه لحظه عمرشان که این لباس مقدس را بر تن دارند بدانند و خدا را شاکر باشند.

وی در ادامه خطاب به خانواده های کارکنان این تیپ نیز افزود: همسر و فرزند نظامی بودن توفیق می خواهد، چراکه خانواده نظامی ها در ثواب مجاهدت ها و ایثارگری های همسرانشان سهیم و شریکند و به همان میزان که نظامی ها در پیشگاه الهی شریف و محترمند، آنها نیز از تمامی امتیازات معنوی همسران خود برخوردار بوده و حتی گاهی فضیلت بانوان نسبت به کاری که همسرانشان انجام می دهند به مراتب بیشتر است زیرا تحمل سختی های مربوط به جهاد در راه خدا گاهی از خود جهاد سخت تر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه گفت: هرچند توفیق پوشیدن لباس نظامی را ندارم اما خدا را شکر می کنم که در خدمت نظامی ها که بهترین های جامعه اسلامیمان می باشند، هستم و اگر بنا بود دوباره استخدام شوم حتما مجددا ارتش را انتخاب می کردم چراکه غیرت، شجاعت، ولایت مداری، دین دوستی و همه خوبی ها و ارزش های متعالی در جمع ارتشیان وجود دارد.

گفتنی است، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ماموریت بازدید دوره ای خود از مناطق و یکان های عملیاتی ارتش، چند روزی است که یکان های مختلف منطقه عملیاتی شمال غرب را مورد بازدید قرار داده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا