امیر موسوی: تقویت «ورزش» جزو سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح است
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی و قهرمانی، گفت: توسعه و تقویت «ورزش» جزو سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح است.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش نیروهای مسلح، به ویژه قهرمانان مسابقات جهانی سیزم در سال 95 که در سالن انفورماتیک فرماندهی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: حضور در جمع ورزشکاران یک توفیق و افتخار بزرگ برای من محسوب می‌شود.

وی افزود: اگرچه اولویت در نیروهای مسلح با ورزش همگانی است؛ اما ورزش قهرمانی نیز دارای ویژگی‌های بارزی چون ایجاد روحیه رقابت، ارتقای تحرک، افزایش انگیزه و تلاش مضاعف برای رسیدن به هدف است که در نوع خود اهمیت والایی دارد.

امیر موسوی یکی دیگر از امتیازات ورزش قهرمانی را کسب افتخار در عرصه‌های بین المللی دانست، که موجب ارتقای غرور ملی می‌شود.

وی ادامه داد: ورزش قهرمانی یکی از بهترین ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی کشور محسوب می‌شود که شور و  نشاط جمعی را به دنبال دارد.
 
امیر موسوی با تاکید بر جایگاه والای ورزش در سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: یکی از مسائلی که در بحث ورزش نباید از آن غفلت کرد، موضوع ورزش پهلوانی است که باید به آن اهمیت داد، و نسبت به ترویج اخلاق و منش پهلوانی در نیروهای مسلح اهتمام بیشتری ورزید.
 
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ورزش‌های پهلوانی مورد تعظیم همه فطرت‌های انسانی پاک و زنده است، بر ضرورت احیای آن تاکید کرد و افزود: منش پهلوانی ریشه در فرهنگ ملی و دینی ما دارد. نیروهای مسلح همانطور که در بسیاری از موارد الگو هستند، در این موضوع هم می‌توانند به عنوان الگو مطرح باشند. اخلاق پهلوانی را باید دوباره در عرصه ورزش احیا کنیم و نشر و ترویج بدهیم.

وی در پایان گفت: از طرف ریاست ستاد کل نیروهای مسلح از همه افرادی که در این عرصه زحمت کشیدند و برای کشور خود افتخار آفریدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا