باید در انتخابات بعنوان مظهر دموکراسی و مردم سالاری دینی حضوری پرشور و باشکوه داشت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح سینما و مرکز همایش های سرباز اسلام قرارگاه عملیاتی شمال غرب ارتش در تبریز گفت: باید در انتخابات بعنوان مظهر دموکراسی و مردم سالاری دینی حضوری پرشور و باشکوه داشت.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش،  حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با بیان اینکه همه منتظران حضرت مهدی (ع) باید در همه صحنه های کشور و انقلاب حضور فعال داشته باشند، افزود: یکی از صحنه های حضور مردم جبهه های دفاع مقدس بود که امروز با  حضور پرشور در انتخابات تداوم پیدا خواهد کرد و باعث ارتقای امنیت ملی کشورمان خواهد شد.

وی  در ادامه افزود: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات تعلق و علاقه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان خواهند داد، همانگونه که تاکنون در تمام صحنه های انقلاب حضور فعال داشته و سرنوشت خود را خودشان رقم زده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: رأی دادن و حضوردر انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی واجد ویژگی هایی مانند رای دادن به مثابه تکلیف شرعی بودن، انتخابات بعنوان حق و تکلیف مردم بودن،  انتخاب اصلح، استقامت، ایستادگی، مومن به هدف های انقلاب و مردمی بودن؛ می باشد.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین تصریح کرد: انتخابات در کشور ما باعث ارتقای امنیت در کشور می شود چرا که افزایش کارآیی و مقبولیت نظام در سایه انتخابات و حضور حداکثری مردم، ایجاد ثبات سیاسی و حفظ انسجام جامعه بدست می آید.

وی در ادامه افزود: همگان وظیفه داریم همانگونه که مقام معظم رهبری دغدغه فرهنگی دارند ما به این دغدغه ایشان توجه کرده و در جهت رفع آن تلاش لازم را بنماییم و ساخت مجموعه فرهنگی سرباز اسلام در منطقه شمال غرب کشور در همین راستا بوده که نشان دهنده عزم و اراده سربازان ایشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت به ثمر رساندن منویات و تدابیر معظم له و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می باشد.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و دست اندرکاران ساخت این مجموعه فرهنگی تقدیر بعمل آمد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا