تکاوران و تفنگداران محور اصلی در نیروی دریایی ارتش هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تکاوران و تفنگداران محور اصلی در نیروی دریایی ارتش هستند

 
 فرمانده مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل نداجا، تکاوران و تفنگداران را محور اصلی نیروی انسانی در نیروی دریایی راهبردی ارتش دانست.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) به منظور تکمیل روند آموزشی خود، در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) منجیل نداجا حضور یافتند.

 

امیر دریادار دوم «علیرضا بیاتی» فرمانده این مرکز آموزشی در مراسم استقبال از این دانشجویان ضمن عرض خیرمقدم، به تشریح نقش و اهمیت مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل در تربیت و آموزش تکاوران و تفنگداران دریایی پرداخت و گفت: تکاوران و تفنگداران دریایی بدنه و محور اصلی نیروی انسانی در این نیروی راهبردی را تشکیل می‌دهند که این مرکز آموزش و تربیت آنان را بر عهده دارد لذا آشنایی شما دانشجویان دافوس با فعالیت‌ها و نحوه ارائه آموزش‌های نظامی و عقیدتی این مرکز با توجه به مسئولیت‌های خطیری که در رده‌های مختلف ارتش خواهید داشت، می‌تواند در تصمیم گیری‌های شما بسیار تاثیرگزار باشد.

براساس این گزارش امیر بیاتی به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان دافوس از اوضاع سیاسی، فرهنگی و شمای جغرافیایی شهرستان منجیل، به تشریح و بیان برخی تهدیدات اعتقادی، فرقه‌ای و تهدیدات نرم و تهدیدات حوزه مصرف در این شهرستان پرداخت و گفت: با عنایت به بافت مذهبی منطقه و همچنین نقش برجسته مذهب در جلوگیری از بروز برخی انحرافات و مشکلات، تهدیدات در این منطقه زیاد تاثیر گذار نیست، البته گسترش هجمه‌های تبلیغاتی دشمن و راه اندازی جنگ نرم با توجه به دسترسی اقشار مختلف به وسایل ارتباط جمعی از جمله ماهواره و اینترنت در سالهای اخیر ترویج داشته است که مسؤولین شهرستان با همت و تلاش در برنامه‌های خود در جهت ترویج روحیه انقلابی، پیاده نمودن عفاف و حجاب و ترویج ارزش‌های اسلامی به عنوان الگو و فرهنگ برتر توانسته‌اند به حول قوه الهی اینگونه تهدیدات را خنثی نمایند .

بازدید از اماکن و تاسیسات نظامی، اردوگاه‌ها، مجتمع‌های فرهنگی و... از جمله برنامه‌های دانشجویان دافوس در مدت حضور خود در فرماندهی آموزش تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم (ع) منجیل است.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا