امیر «شاهین تقی‌خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر «شاهین تقی خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش شد

 
امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» به عنوان معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، طی مراسمی که صبح امروز و در آستانه روز جوان و سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) با حضور جمعی از روحانیون و مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛ امیر سرتیپ دوم ستاد «شاهین تقی خانی» به عنوان معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش معرفی شد.

در این مراسم که در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی ضمن تبریک یازدهم شعبان المعظم روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به ویژگی‌های یک جوان موفق در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: تدین، تعهد و تخصص ویژگی‌های یک جوان متخصص است و الحمدلله جوانان ایران اسلامی دارای این ویژگی‌ها هستند.

وی همچنین بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در تمامی آنچه اتفاق افتاده جوانان کشور نقش بسیار مهمی داشته‌اند از جمله در دوران دفاع مقدس که بدون شک با حضور موثر جوانان با موفقیت و پیروزی پشت سر گذاشته شد یا دوران سازندگی و بالندگی کشور پس از جنگ تحمیلی و افتخارات بزرگ بدست آمده در آن مانند خودکفایی در عرصه‌های مختلف، فناوری هسته‌ای و ... که همگی مدیون حضور جوانان مستعد و با ایمان کشور است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنانش به اهمیت امور فرهنگی در کشور به ویژه در عصر حاضر که دشمنان لبه تیز دشمنی خود با کشور را به سمت و سوی تهاجم فرهنگی نشانه رفته‌اند، پرداخت و امور فرهنگی و روابط عمومی در ارتش را دارای اهمیت مضاعف دانست.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام صالحی نسب معاون سابق فرهنگی و روابط عمومی ارتش تقدیر و سرهنگ سزاوار به عنوان جانشین این معاونت منصوب شد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا