۲ هزار سرباز منتخب نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: ۲ هزار سرباز منتخب نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند

 

 مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع گفت: در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، 2 هزار نفر از سربازان منتخب نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان می‌کنند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ داود عبدی رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی نهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوانِ سرباز گفت: در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، 2هزار نفر از سربازان منتخب نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان می کنند. این مراسم روز شنبه مورخه 16اردیبهشت ماه امسال از ساعت 8صبح در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و روحانیون عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با سخنرانی معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع و رئیس ستاد برگزاری جشنواره جوان سرباز، سردار علیرضا تمیزی برگزار می‌شود.

در این مراسم میثاق نامه سربازان نیروهای مسلح  در راستای تجدید عهد و میثاق با آرمان های امام راحل توسط سرباز نمونه نیروهای مسلح قرائت خواهد شد. در پایان این مراسم نیز گرود سرود منتخب وزارت دفاع به اجرای هنری خواهد پرداخت.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا