سال‌هاست که از دوره اقدام نظامی آمریکا عبور کرده‌ایم/ نامزدهای ریاست جمهوری از ورود غیرتخصصی به حوزه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: سال‌هاست که از دوره اقدام نظامی آمریکا عبور کرده‌ایم/ نامزدهای ریاست جمهوری از ورود غیرتخصصی به حوزه نظامی پرهیز کنند

 

 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: به صورت کتبی خواسته‌ایم تا نامزدها یا رسانه‌ها از ورود به عرصه‌های نظامی و دفاعی کشور و منطقه که خارج از حدود اختیارات ریاست‌جمهوری است خودداری کنند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرگزاری فارس، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگویی پیرامون وضعیت جنگ و یا صلح میان ایران و آمریکا اظهار داشت: ما طی دهه جاری به لحاظ توان نظامی و دفاعی همواره در مرحله بازدارندگی فعال بوده‌ایم و به برکت حضور مردم آگاه و همیشه در صحنه و توانمندی و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سال‌هاست که کشورمان از دوره اقدام نظامی آمریکا عبور کرده است. 

 

سردار جزایری خاطرنشان کرد: مفهوم دیگر این کلام آن است که در هر شرایطی، با توجه به آمادگی و توان دفاعی بالا و روحیه و انگیزه نیروهای مسلح قادریم با هر متجاوز نامتقارن برخورد پشیمان‌کننده داشته باشیم. 

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: توان و قدرت بازدارندگی ما، به حضور آحاد میلیونی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی متصل است و به همین خاطر است که برنامه‌ریزی هجومی را برای هر دشمنی در هر اندازه و توانی با دشواری‌های فراوان روبه‌رو کرده است.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به برکت تدابیر رهبری و در صحنه بودن آحاد مردم و توانمندی نیروهای مسلح سالهاست که خطر حمله نظامی آمریکا را از خود دوره کرده و به طور اصولی آمریکا قادر به اقدام نظامی علیه کشورمان نمی‌باشد.

 

سردار جزایری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عامل اصلی دور شدن سایه جنگ از کشور آمادگی و توان بالای نیروهای مسلح در کنار مردم آگاه و هوشیار است و درصد تأثیرگذاری سایر عوامل از جمله مشکلات داخلی و خارجی آمریکایی‌ها و یا دیپلماسی، در برابر آن ناچیز است. 

 

سردار جزایری تأکید کرد: انقلاب اسلامی امروز دارای قامتی بلند و برافراشته است و نمونه‌های زیادی وجود دارد که شکست و ناکامی آمریکا و اذنابش را در مصاف با آن می‌توان بیان کرد. 

 

وی گفت: نمونه‌های گویا و هشداردهنده شکست‌های دشمنان در طول دوره پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و در سال‌های اخیر، در مقامت اسلامی منطقه، پیش روی افکارعمومی جهانیان است. 

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا، افزایش اقتدار و توان داخلی، ارتقاء قدرت دفاعی و نظامی و انسجام ملی تنها راه مقابله با استکبار جهانی است و در مقابل، نشان دادن هرگونه ضعف و سستی و یا همراهی با سیاست‌های سلطه‌گرانه آمریکایی‌ها در منطقه و جهان و یا خوشبینی نسبت به آنها، می‌تواند زمینه اقدامات حاد و از جمله تهاجم نظامی به کشورمان را فراهم سازد. 

 

سردار جزایری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری کشورمان اظهار داشت: قبلاً به صورت کتبی از ستاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، خواسته شد تا در خلال تبلیغات انتخاباتی، مراقبت شود نامزدها و یا رسانه‌ها در ورود به عرصه‌های نظامی و دفاعی کشور و منطقه، منافع ملی و امنیت کشور را در نظر گرفته و از دخالت غیرتخصصی در این عرصه که خارج از حدود اختیارات ریاست‌جمهوری است خودداری کنند. 

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا