امیر پوردستان از پایگاه شکاری وحدتی دزفول بازدید کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر پوردستان از پایگاه شکاری وحدتی دزفول بازدید کرد

 
 جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه شکاری وحدتی دزفول از قسمت‌ها و یگان‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در این بازدید امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در بدو ورود به پایگاه شکاری وحدتی با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی سپس با حضور در قسمت‌های آموزشی، عملیاتی و بازآماد، توان رزمی و عملیاتی پایگاه شکاری وحدتی را مورد ارزیابی قرار داد و بر افزایش روز افزون توان عملیاتی و بهره‌گیری از آخرین آموزش‌ها و تجهیزات تاکید کرد.

امیر پوردستان همچنین با حضور در جمع کارکنان پایور با آنان دیدار کرد و در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان، ابراز امیدواری کرد که با تدابیر و هماهنگی‌های انجام شده با فرماندهان و مسئولان اقدامات سازنده‌ای در جهت ارتقای سطح معیشت کارکنان صورت گیرد.

وی در ادامه با حضور در قرارگاه آموزشی سربازان پایگاه شکاری وحدتی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف، با سربازان این قرارگاه به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

در ادامه این بازدید سرتیپ دوم خلبان سید حمیدرضا آشنا، فرمانده پایگاه شکاری وحدتی با بیان نقاط قوت و موانع و مشکلات، بر آمادگی رزمی و توان عملیاتی تمامی یگان‌های این پایگاه جهت انجام ماموریت‌های محوله تاکید کرد.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا