کمک نداجا به مردم محروم بندرعباس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مردم یاری

 

 فرمانده منطقه یکم نداجا گفت: با هدف ارتقای سطح سلامت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، طرح مردم یاری برای کمک به قشر آسیب پذیر در روستای محروم نانگ و باغوی شهر بندرعباس اجرا شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  مشرق، امیر دریادارحسین آزاد در مراسم اجرای این طرح در منزل یکی از خانواده های نیازمند بندرعباس افزود: این اقدام در راستای ارتقا سطح معیشت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار انجام می شود.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک به هم نوع را افتخار خود دانسته و بر خود لازم می داند علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در کشور بخصوص در مناطق مرزی، در هر زمان و مکانی به مردم مناطق محروم مرزی و کم برخوردار کمک و یاری برساند.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا اظهارکرد: طرح مردم یاری در راستای خدمت رسانی به مردم در ارتش بنا نهاده شده است و از اول انقلاب هم ثابت کردیم و با پیمان خونی که با مردم و رهبری بسته ایم هر جا که لازم و نیاز بوده از مردم و کشور دفاع کردیم.

دریادار آزاد یادآورشد: معتقدیم اعتماد متقابل مردم و نیروهای مسلح می تواند باعث امنیت پایدار در جامعه شود.در این طرح به تعداد300 بسته حمایتی شامل اقلام غذایی و خوراکی ضروری به خانوارهای مناطق کمتر برخوردار بندرعباس اهدا شد.

همزمان با ولادت امام حسین(ع) و با هدف ارتقای سطح معیشت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، طرح مردم یاری برای کمک به قشر آسیب پذیر در روستای شهید نانگ و باغو بندرعباس با حضور امیر دریادار آزاد فرمانده منطقه یکم امامت نداجا و حجت السلام حیدری مدیر عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از کارکنان منطقه یکم امامت نداجا صورت گرفت.

منبع: ایرنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا