هوانیروز ارتش یک یگان واکنش سریع است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 سرهنگ آزادی فر گفت: امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی است و در حال حاضر نیز به یک یگان واکنش سریع تبدیل شده است.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری شبستان  ، سرهنگ حشمت الله آزادی فر فرمانده پایگاه هوانیروز شهید سر لشکر آسیایی مسجد سلیمان گفت: امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی است و در حال حاضر نیز به یک یگان واکنش سریع تبدیل شده است.

 

فرمانده پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان در خصوص غرفه های هوانیروز در نمایشگاه اب تیمور اظهار کرد: برابر ابلاغیه سلسله مراتب فرماندهی از ۲۰ اسفند ماه سال ۹۵ در نمایشگاه اب تیمور غرفه های تخصصی . فرهنگی و بهداشت و درمان دایر کردیم که با حضور  جوانان مجرب پاسخگویی سوالات زایرین کاروان های راهیان نور هستیم.

 

وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه بخشی از دستاورد های هوانیروز ارتش برای مردم عزیز که به این مکان امده اند به نمایش گذاشته شده است.

 

سرهنگ آزادی فر در بخش دیگری از سخنانش به نقش هوانیروز در دوران دفاع مقدس و پس از آن پرداخت و تاکید کرد: در طول جنگ تحمیلی بیش از ۳۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی و بیست میلیون ساعت کار فنی از عملکرد این یگان پروازی و رزمی بود.

 

وی ادامه داد: پس از جنگ نیز هوانیروز در بخش های مختلف از جمله کمک رسانی به حادثه دیدگان . جابجایی شخصیت های رده بالای کشور . امداد و نجات ( سیل . زلزله . کولاک و...) شرکت در سازندگی و..... حضوری فعال داشته است.

 

فرمانده هوانیروز مسجد سلیمان در پایان یگان هواپیمایی نیروی زمینی را از یکان های مهم در ارتش خواند و گفت: امروز هوانیروز در اوج آمادگی رزمی است و بعنوان یکان واکنش سریع در کنار دیگر یگان های نیروهای مسلح عامل اصلی تامین امنیت و اسایش ملت شریف ایران است.

پایان پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا