رونمایی از چند پروژه جدید در هفته دفاع مقدس/ بررسی پیشنهاد روس‌ها

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش:: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی چند پروژه جدید دفاعی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع کشورمان در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحولات عرصه صنعت دفاعی بر عهده وزارت دفاع است و اعلام آنها تزریق روحیه جهادی و دفاعی در جامعه است.

وی تاکید کرد: هر گاه محصولی و یا پروژه‌ای آماده شود آن را عرضه و اعلام می‌کنیم و در هفته دفاع مقدس نیز چند پروژه جدید داریم که رونمایی خواهیم کرد.
 
دهقان با اشاره به وضعیت ایران در محیط بین المللی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه دنبال ایجاد تنش در منطقه و جهان نبوده و همواره در پی آرامش و صلح بوده است. اما متاسفانه فشار جهانی به ویژه آمریکا همواره به دنبال بهانه برای اعمال محدودیت در کشور ما است.
 
وی افزود: شرایط حاضر به گونه‌ای است که به نظام سلطه فشار آورده تا ایران مدافع حقوق بشر صلح و امنیت را بپذیرد و بر این اساس اقتدار و انسجام ملی و حماسه سیاسی کشورمان فضا را برای اینکه دنیا پای میز مذاکره بیاید آماده کرده است. مذاکراتی در جهت صلح و با حفظ حقوق متقابل.
 
وزیر دفاع در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص پیشنهاد روسیه مبنی بر جایگزینی سامانه‌ای به جای سامانه اس 300  گفت: ما باید بررسی کنیم و البته متناسب با نیاز خودمان خرید می‌کنیم و این پیشنهاد آنهاست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا