اسکورت 2100 فروند کشتی توسط نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: اسکورت 2100 فروند کشتی توسط نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد

 

 معاون هماهنگ‌کننده فرمانده نیروی دریایی ارتش از اسکورت 2 هزار و 100 فروند کشتی بازرگانی و نفتکش توسط این نیرو در دریاهای آزاد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی ظهر امروز در جمع کارکنان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی نداجا اظهار کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی زمینه مناسبی برای آغاز خدمت و مجاهدت در راه کشور است.

 

وی به ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها اشاره کرد و افزود: حضور مقتدرانه ناوگان نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد دارای دو دستاورد بزرگ برای نظام اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه حضور در مدار 10 درجه و عمق 2 هزار کیلومتری موجب ارتقای امنیت و سیادت دریایی برای منافع اقتصادی جمهوری اسلامی ایران شده است، تصریح کرد: حضور مقتدرانه ناوگان نیروی دریایی ارتش سبب عمق دادن راهبردی جمهوری اسلامی ایران و ارتقای دیپلماسی شده است ضمن اینکه تبادل اطلاعات و تجربه بین نیروی دریایی کشورهای همسایه از دیگر دستاوردها محسوب می‌شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده نیروی دریایی ارتش از اسکورت 2 هزار و 100 فروند کشتی بازرگانی و نفتکش توسط ناوگان این نیرو در آب‌های آزاد خبر داد و بیان کرد: تمام دستاوردها به دلیل حضور مقتدرانه نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های بین‌المللی و اقیانوس‌ها تحقق پیدا کرده است.

 

جعفری تهرانی به تعیین شاخص‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش در رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا اشاره کرد و گفت: ایمان، شجاعت و دانش به عنوان محور فعالیت جوانان نیروی دریایی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در پایان دوری از روزمرگی، حرکت در مسیر نوآوری، ترقی و تلاش در راستای ارتقای توانمندی‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش را از مهم‌ترین وظایف کارکنان این نیرو عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا