مرزهای غربی کشور در امنیت کامل بسر می‌برد/ بهره‌گیری از تجهیزات دفاعی متناسب با تهدیدات

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مرزهای غربی کشور در امنیت کامل بسر می برد/ بهره گیری از تجهیزات دفاعی متناسب با تهدیدات

 
 ارشد نظامی آجا در منطقه غرب کشور با بیان اینکه مرزهای غربی کشور در امنیت کامل بسر می‌برند، گفت: از تجهیزات دفاعی مناسب برای مقابله با تهدیدات استفاده خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «فرهاد آریانفر» ارشد نظامی آجا در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان در نشست خبری نهمین کاروان رسانه‌ای راهیان نور نزاجا با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است که باید استخراج و به نسل جوان ارائه شود، و این مسئولیت خطیر امروز بر دوش اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، بهترین روش مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است، افزود: یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن اشاعه فرهنگ ازخودگذشتگی و ایثار، جوانمردی و ولایتمداری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

امیر آریانفر در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر شرایط فعلی مرزهای غربی کشور گفت: 490 کیلومتر از مرزهای غربی کشور را تحت اشراف داریم و هم اکنون مرزهای غربی کشور در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه از تجهیزات به روز شده و کارآمدی در حوزه حفاظت از مرزها استفاده می‌شود، تصریح کرد: وضعیت منطقه به طور مداوم رصد شده و تحت اشراف اطلاعاتی قرار دارد.

ارشد نظامی آجا در منطقه غرب کشور با اشاره به انواع تهدیدات نامتقارن، کلاسیک و ترکیبی تاکید کرد: ارتش برای هر نوع تهدیدی تاکتیک‌های مقابله به مثل را طرح ریزی و عملیاتی کرده است.

وی در ادامه به انهدام گروهک‌های تکفیری در سال 93 و مقابله با برخی تحرکات عناصر تروریستی در سال 94 و همچنین انهدام گروه 12 نفره پژاک توسط هوانیروز اشاره کرده و در این رابطه گفت: ارتش در آمادگی کامل قرار داشته و هر نوع تهدیدی را در نطفه خفه خواهد کرد و در موارد اشاره شده به سرعت خود را به منطقه رسانده و دشمن را ناکام گذاشته است.

امیر آریانفر در پایان عنوان کرد: سعی داریم تا در یادمان‌های دفاع مقدس از راویانی که در دوران جنگ در مناطق حضور داشتند و عملیات‌ها را از نزدیک لمس کرده‌اند، استفاده کنیم.
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا