حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم: کار اصلی روحانیت نزدیک کردن دلها بسوی خداست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کار اصلی روحانیت نزدیک کردن دلها به سوی خداست به نحوی که مردم با دیدن یک روحانی خدا را یاد کنند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: در آستانه ولادت با سعادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) قرار داریم. بانوی بزرگواری که باید رفتار آن حضرت را الگوی خود قرار بدهیم و سبک زندگی اسلامی حضرت زهرا(س) را در خانه، خانواده و محیط زندگی مان پیاده کنیم.
وی در ادامه، شخصیت بخشی به فرزندان، محبت، مهرورزی و ابراز علاقه در خانواده و دعا در حق دیگران را از جمله روش های زندگی فاطمه زهرا (س) دانست.
 آل هاشم در ادامه ضمن تشکر از خدمات و زحمات حجت الاسلام محمد قاسم وفا در سمت ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: کار اصلی روحانیت این است که دلها را به سوی خدا نزدیک کند لذا یک روحانی اگر درگیر مسائل ظاهری شود از وظیفه اصلی خود غافل خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین وفا در روزهای سخت دوران دفاع مقدس حضوری شجاعانه در جبهه ها داشت و در مسئولیت های محوله در امر بصیرت افزایی، اهتمام به امور قرآنی، امور نظارتی مجموعه، هماهنگی با سیاست های سازمان و اجرایی کردن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در نیروی زمینی تلاش شایسته ای داشت. قانونمندی و مقبولیت در بین کارکنان، پیشکسوتان و بازنشستگان نیز از ویژگی های بارز وی است لذا به منظور بهره برداری از تجارب ارزشمندشان ، ایشان به سمت مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی و مسئول امور روحانیون ارتش منصوب می شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه گفت: با توجه به سوابق شایسته
حجت الاسلام صالحی نسب در مسئولیت های مختلف، ارتباط خوبی که با سامانه فرماندهی دارد و آشنایی با تدابیر فرهنگی فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) ایشان به سمت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش منصوب می شود.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین ضمن تشکر از از زحمات امیر سرتیپ دوم اصغری در سمت جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی وی را به سمت معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منصوب کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا