فرمانده نیروی زمینی ارتش: نورانیت سیمای ارتش به واسطه حضور عقیدتی سیاسی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر نورانیت امروز در سیمای ارتش وجود دارد، از برکات حضور اعزه روحانی و سازمان عقیدتی سیاسی است.

 به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل ازروابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند عقیدتی سیاسی از الهامات و برکات خداوند بر امام بزرگوار است. اگر امروز نورانیت در سیمای ارتش وجود دارد و اگر انسان هایی که در ارتش وجود دارند در مسیر ولایت هستند و یقین دارند تلاش آنها یعنی جهاد و کشته شدنشان یعنی شهادت، همه اینها رهین حضور اعزه روحانی و سازمان عقیدتی سیاسی است لذا اگر این سامانه را از ارتش جدا کنند، ارتش در مقیاس وسیعی مشروعیت خود را از دست می دهد. مشروعیتی الهی که به واسطه حضور فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) کسب شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: عقیدتی سیاسی، سکاندار نشر معرفت است. ما امروز به این معرفت رسیده ایم که جنود الهی هستیم؛ این فرق ارتش ما با ارتش های دیگر است. تاریخ در مورد انسان ها قضاوت می کند و حجت الاسلام و المسلمین وفا از جمله کسانی است که برای خودش سرافرازی خرید. چرا که ایشان در عرصه دفاع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی در ذهن تمام رزمندگان حک شده است. وی از سال های ابتدایی دفاع مقدس حضوری شایسته داشته و تا به امروز به فضل خدا از چهره هایی بوده است که توانسته است بصیرت خود را حفظ کرده و تسری ببخشد.
امیر سرتیپ حیدری همچنین ضمن تشکر از همکاری و همراهی حجت الاسلام وفا از خدمات شایسته امیر سرتیپ دوم اصغری نیز تشکر کرد و وی را افسری شایسته، جسور، با معرفت و بسیار تونا خطاب کرد و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.
شایان ذکر است طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام محمدقاسم وفا به سمت مشاور عالی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و مسئول امور روحانیون ارتش و امیر سرتیپ دوم اصغری به سمت معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منصوب شدند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا