هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و نیروهای مسلح هجوم تکفیری‌ها را ناکام گذاشت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امام (ره) «دفاع از نظام» را در جامعه نهادینه کردند

 
 جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن تکفیری به قصد تعرض به مرزهای نظام اسلامی نزدیک شده بود، که با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و نیروهای مسلح، به ویژه نیروی زمینی ارتش نتوانست هیچ‌گونه آسیبی به کشور بزند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، نشست خبری نهمین سفر کاروان خبری نیروی زمینی ارتش به مناطق عملیاتی غرب کشور، پیش از ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد.
 
امیر نعمتی در این نشست با اشاره به اهمیت کسوت خبرنگاری به ویژه در عرصه نظامی و دفاع مقدس اظهار داشت: همانطور که اخبار حوزه نظامی از جذابیت‌های خاصی برخوردار است، نسبت به آن حساسیت‌هایی نیز وجود دارد، که خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در این رابطه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اخبار حوزه دفاعی و نیروهای مسلح از یک چارچوب خاص تبعیت می‌کند، افزود: در تمامی کشورها نیز این طبقه بندی‌ها و حیطه بندی‌ها وجود دارد و به همین ترتیب در کشور ما نیز به خاطر مخاطبان داخلی و خارجی باید در ارائه اخبار، ملاحظات امنیتی در نظر گرفته شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه اطلاعات مردم ما در حوزه نظامی و دفاعی به نسبت دیگر کشورها بیشتر است، افزود: شاید یکی از دلایل آن، این است حضرت امام (ره) موضوع دفاع از نظام مقدس اسلامی را در بین مردم نهادینه و آن را  به مسئله ای ملی تبدیل کردند.

امیر نعمتی ادامه داد: اگرچه امروز نیروهای مسلح ما در اجرای ماموریت‌های خود در حوزه‌های مختلف آموزشی، دفاعی و حفظ امنیت مرزها با تمام توان اقدام می‌کنند، اما با این حال بخش اصلی مسئله دفاع بر عهده مردم است.

وی با اعلام این مطلب که نیروی زمینی برای بازدید کاروان رسانه ای از مناطق عملیاتی غرب برنامه هایی را دارد، بیان کرد: این منطقه به لحاظ جغرافیایی و ژئوپلیتیکی یکی از مناطق ویژه در دوران دفاع مقدس بوده و در شرایط کنونی نیز از اهمیت قابل توجهی برقرار است.

جانشین فرمانده نزاجا افزود: در این برنامه بازدید از مرزهای غربی در دستورکار قرار گرفته است، تا اصحاب رسانه از نزدیک شاهد خدمات شبانه روزی مرزبانان و حافظان امنیت کشور باشند. قطعا حضور رسانه ها در مناطق مرزی کشور و انعکاس توانمندی و صلابت نیروهای مسلح موجب آرامش و امنیت روانی مردم است.

امیر نعمتی یادآور شد: دشمن بعثی هم در آغاز جنگ تحمیلی و هم در اواخر جنگ چشم طمع به این منطقه داشت و همواره مناطق مرزی غرب را مورد تعرض قرار می‌داد.

وی ادامه داد: نیروی زمینی از 18 ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون در مناطق مرزی غرب کشور حضور داشته و از مرزهای غربی کشور در برابر تهدیدات محفاظت کرده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به تعرض تروریست‌های تکفیری‌ در سال 93 به مناطق مرزی غرب کشور گفت: دشمن تکفیری در آن تاریخ به قصد تعرض به مرزهای نظام اسلامی نزدیک شده بود، که با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و نیروهای مسلح، به ویژه نیروی زمینی ارتش نتوانست هیچ‌گونه آسیبی به کشور بزند.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا