پوشش راهیان نور در دستور کار همه شبکه‌های سیما است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پوشش راهیان نور در دستور کار همه شبکه‌های سیما است

 

 معاون امور استان‌‌های سازمان صدا وسیما گفت: پوشش راهیان نور در دستور کار همه شبکه‌های سیما است، شبکه‌های استانی که به طور مشخص در هفت استانی که درگیر موضوع راهیان نور هستند و شبکه‌های سراسری نیز به این موضوع می‌پردازند.

 

"علی دارابی" معاون امور استان‌‌های سازمان صدا وسیما در گفت‌وگو با   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمهیدات صدا و سیما برای اردوهای راهیان نور عنوان داشت: مثل هر سال صدا و سیما تدارک گسترده ای دیده است. اخیرا نشستی با هفت نفر از مدیران مراکز استان‌ها داشتیم. 

 

 

وی ادامه داد: طی این جلسات و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت گزارش‌هایی در این راستا داریم و ویژه برنامه‌هایی برای آن در نظر گرفتیم و کلیپ و نماهنگ‌هایی برای این منظور ساخته خواهد شد.

 

 

دارابی افزود: یکی از موضوعاتی که در گذشته در حوزه رسانه ملی صورت گرفت سریال معراجی‌ها در راستای همین موضوع بود که به موضوع راهیان نور پرداخته شود. در حوزه‌های مختلف صدا و سیما و حوزه سیاسی و استان‌ها به خصوص برنامه‌های گسترده‌ای دارند و این برنامه‌ها از 15 اسفند ماه شروع می‌شود.

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پوشش راهیان نور در دستور کار همه شبکه‌های سیما است، شبکه‌های استانی که به طور مشخص در هفت استانی که درگیر موضوع راهیان نور هستند و شبکه‌های سراسری نیز به این موضوع می‌پردازند و شبکه‌های برون مرزی هم این موضوع را در دستور کارشان قرار دادند.

 

 

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا