امیر حیدری تاکید کرد؛ لزوم تقویت روحیه انقلابی و بسیجی در ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

لزوم تقویت روحیه انقلابی و بسیجی در ارتش

 
 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به فرموده مقام معظم رهبری روحیه‌های انقلابی که روزی در بسیج دنبال می‌شد امروز در ارتش به وضوح دیده می‌شود و این روحیه باید به صورت ویژه تقویت شود.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت:به اعتراف دشمنان این مرز و بوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بزرگ و مقتدر شناخته می‌شود.

امیر حیدری در ادامه به مصادیق اقتدار کشور اشاره و بیان کرد: تسخیر افغانستان و عراق بر اساس هدف تسلط بر ایران انجام شد ولی بعدها به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند چکمه‌های خود را وارد کشور ما کنند.

وی گفت: دشمنان با تجهیزات و آخرین فناوری‌ها اقتدار ایران را بررسی کردند و متوجه شدند اگر به کشورمان حمله کنند این سرزمین به گورستان آن‌ها تبدیل خواهد شد، بر همین اساس در موضع انفعالی قرار گرفته و تصمیم گرفتند رویکردهای فرهنگی را بیش از گذشته دنبال کنند.

امیر حیدری افزود: از بین بردن منافع جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک رویکرد اساسی پس از بررسی اقتدار کشورمان، به صورت ویژه دنبال و پروژه حمله نظامی به بایگانی غربی‌ها سپرده شد.

وی ادامه داد: بیش از 150 فرستنده رادیویی و تلویزیونی تلاش می‌کنند ایران را از لحاظ فرهنگی نابود کنند و در این مسیر به خیال خود در حال تلاش برای از بین بردن ارزش‌های ناب اسلامی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از مولفه‌های اصلی اقتدار ایران می‌توان به وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمودهای ایشان، مکتب رهایی بخش اسلام و حضور همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف اشاره کرد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: توجه ویژه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهمترین راه برای حراست از اقتدار کشور است. به فرموده رهبری روحیه‌های انقلابی که روزی در بسیج دنبال می‌شد امروز در ارتش به وضوح دیده می‌شود و این روحیه باید به صورت ویژه تقویت شود.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا