حجت الاسلام حسنی: عدم اعتماد به دشمن از ویژگی‌های انقلابی بودن است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

عدم اعتماد به دشمن از ویژگی‌های انقلابی بودن است

 
 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خستگی ناپذیری، عدم اعتماد به دشمن، ولایتمداری و ایمان و اعتقاد به وعده الهی از ویژگی‌های انقلابی بودن است.
به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمد حسنی» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گردهمایی سیاسی روحانیون، معاونین، مدیران اداره و معاونین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مناطق سمنان، گلستان و قم گفت: خستگی ناپذیری، تبعیت محض از ولایت فقیه و عدم اعتماد به دشمن از ویژگی‌های انقلابی بودن است. 
 
وی افزود: دشمن هرگز نباید راه نفوذ به کشور ما را پیدا کند و هر اقدامی که باعث ایجاد اعتماد دشمن شود باطل و مردود است و ضد انقلابی‌گری به حساب می‌آید.
 
جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: ما تا آخرین لحظه باید روحیه انقلابی گری خود را برای پیشبرد اهداف اسلامی و انقلابی حفظ کرده و بالا ببریم. ما موظف هستیم تا زمانی که ریشه ظلم از بین نرفته و مظلوم در جهان وجود دارد مبارزه با ظلم را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: تا وقتی دشمن حضور دارد ما میدان مبارزه را خالی نخواهیم کرد و باید در مقابل ظلم ایستادگی کنیم، هرکس با اعتماد و اعتقاد به خداوند و تلاش و پشتکار در برابر دشمن ایستادگی کند، پیروزی او حتمی است.

حجت الاسلام حسنی افزود: تبعیت محض از ولایت فقیه ویژگی مهم انقلابی گری است. حرکت در مسیر ولایت موجبات اقتدار را فراهم می‌آورد.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا