به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی آجا؛ برگزاری هفتمین جشنواره سراسری حدیث ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 هفتمین جشنواره سراسری حدیث ارتش امروز و فردا هشتم و نهم اسفندماه، به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار می شود.

سرهنگ میدانی مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این رابطه با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) مفسران حقیقی کلام وحی هستند، اظهار داشت: در زندگی سیاسی، فردی، اجتماعی و خانوادگی باید از سیره ائمه(ع) بهره‌مند شویم لذا ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت این موضوع هفتمین دوره جشنواره حدیث آجا را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم ارتش طی روزهای هشتم و ۹ اسفند‌ماه، برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در میان کارکنان پایور، همسران و بانوان شاغل و سربازان و دانشجویان دانشگاه‌های ارتش برگزار می‌شود.
مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به منابع این جشنواره نیز اشاره و عنوان کرد: در سال‌های ابتدایی برپایی این مسابقات، ۶۰ هزار جلد کتابچه ۴۰ حدیثی منتشر و متناسب با نیاز گروه‌های مختلف در اختیار مخاطبان قرار گرفت. طی سال‌های اخیر موضوعات متناسب از کتاب میزان الحکمه استخراج شد. سال گذشته نیز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کارشناسان مربوطه به بررسی پرداخت و احادیث مرتبط و مورد نیاز را در سه حوزه خانواده‌ها، کارکنان پایور و نوجوانان و جوانان استخراج و در قالب کتابچه منتشر نمود. همچنین این احادیث در پایگاه اطلاع رسانی ارتش نیز بارگذاری شد تا افراد در دورترین نقاط کشور نیز بتوانند از این احادیث بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه طی 6 ماه گذشته مسابقات مقدماتی و منطقه‌ای برگزار شده است گفت: ۱۶۴ منتخب امروز هشتم اسفندماه در آزمون کتبی پایانی شرکت می‌کنند و در نهم اسفند‌ماه، از برگزیدگان آنها در مراسمی تجلیل می‌شود.
مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین گفت: این جشنواره مزین به نام و یاد شهدای بزرگوار مدافع حرم می باشد که در زمینه عمل کردن به سیره، قول، رفتار و ترویج سبک زندگی معصومین(ع) گام برداشتند. لذا از خانواده این شهدای بزرگوار در مراسم اختتامیه این جشنواره تجلیل بعمل می‌آید.
شایان ذکر است این جشنواره در آئین پایانی خود که فردا دوشنبه هشتم اسفندماه برگزار خواهد شد، با معرفی 45 نفر در مقاطع مختلف به عنوان افراد برگزیده و تقدیر از ایشان به کار خود خاتمه خواهد داد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا