شهدای مدافع حرم با الگوگیری از شهدای دفاع مقدس جانش را فدای اسلام کردند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بسیج، راه برون رفت از نظامات غیردینی به سوی نظامات دینی است

 

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای مدافع حرم جوانانی هستند که با الگوگیری از شهدای دفاع مقدس و برای زنده نگه داشتن اسلام جانشان را تقدیم می‌کنند.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از   باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم تکریم و معارفه معاونین این سازمان که عصر امروز در سالن 5 آذر مجموعه شهید فهمیده برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: وجود نازنین حضرت زهرا(س) اقیانوسی از عبرت و درس برای شیعیان مخصوصا بسیجیان و پاسداران است تا به بهترین نحو ممکن از حریم ولایت و انقلاب دفاع کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هیچ شکی نیست که اولین مدافع حریم ولایت حضرت زهرا(س) بودند و ایشان به بهترین نحو ممکن از ولایت حضرت علی (ع) دفاع کردند.

وی تصریح کرد: ائمه اطهار کهکشانانی هستند که از سوی خدا برای نجات و رستگاری انسان ها آمده اند. شهیدان ما نیز به پیروی از ائمه اطهار و امام خمینی (ره) راه حق را در پیش گرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این موضوع که هر زمانی که یادی از شهدا می کنیم به یاد دوستانی می‌افتیم که سر یک سفره با آنها نشسته بودیم، گفت: آنها ارادتشان را به ائمه اطهار اثبات کرده و جانشان را تقدیم ایشان کردند؛ شهیدانی که کماکان راه مبارکشان زنده است.

سردار غیب پرور بیان داشت: این شهدا، جوانانی هستند که در فاصله 2000 کیلومتر دورتر از مرزهای سرزمین خود با الگوگیری از شهدای دفاع مقدس و برای زنده نگه داشتن اسلام جانشان را تقدیم می‌کنند.

وی با طرح این سوال که براستی ما چقدر به حرف شهدا گوش می‌دهیم و در تداوم راه‌شان تلاش می کنیم، ادامه داد: یقینا هر شهیدی که به زمین می‌افتد و قطره خونش جاری می گردد مسئولیت من و شما در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سنگین‌تر می شود.

سردار غیب پرور در بخش پایانی سخنانش ضمن اشاره به اینکه همه ما دائما سر کلاس امتحان هستیم و خداوند بندگانش را مدام امتحان می کند، خاطر نشان کرد: ما راه سختی را تا اینجا طی کردیم و عمر هر کدام از ما حاکی از فراز و نشیب های زیادی است، در میان شما بارها بودند کسانی که تا مرز شهادت رفته اند اما زنده مانده‌اند و این زنده ماندن نعمت است اما دغدغه این است که در ادامه راه چه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا