توان دفاعی نقطه قوت ما است/دشمن جرات نگاه خصمانه به ایران اسلامی را ندارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توان دفاعی نقطه قوت ما است/دشمن جرات نگاه خصمانه به ایران اسلامی را ندارد

 

 جانشین وزیر دفاع گفت: دشمن به دلیل آمادگی‌های دفاعی نیروهای مسلح، جرات نگاه خصمانه به ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ حاتمی جانشین وزیر دفاع در نهمین جشنواره سرباز جوان حضرت علی اکبر (ع) که در سالن اجتماعات ساصد برگزار شد، اظهار داشت: کاری که ما به عنوان سربازان انجام می‌دهیم تامین امنیت است که مهمترین وظیفه حکومت‌ها و مهمترین نیاز ملت‌ها همین مقوله است.

وی افزود: اگر نیاز به امنیت تامین نشود، اقتصاد، تولید، و پیشرفت صورت نمی‌گیرد، داشتن امنیت ملاک مشروعیت حکومت‌ها و دولت‌ها است؛ لذا همه تلاش می‌کنند تا این مقوله با اهمیت را داشته باشند.

جانشین وزیر دفاع ادامه داد: امروز ما در منطقه می‌بینیم دولت‌هایی که با دشمنی دیگر کشور‌ها مواجه هستند؛ از این رو با ناامنی جدی روبرو هستند.

وی گفت: عوامل اصلی تولید امنیت متعدد است، اما در صدر آن قدرت کشور‌ها است، منظور از قدرت، قدرت ملی با تمامی مولفه‌های آن است که قدرت نظامی، موقعیت ژئوپولیتیک، قدرت رهبری و انسجام ملی را دربر می‌گیرد.

امیر حاتمی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس متوسط سن رزمندگان بین ۲۲ تا ۲۵ سال بود و حضور جوانان در دوران دفاع مقدس ماندگار و برای همیشه قابل تقدیر است.

وی عنوان داشت: هر قالبی که بتواند جوانان ما را به میدان کار و رزم بیاورد آن قالب کارآمد و ارزشمندی است و یکی از این قالبها، همین قالب سربازی است. ما در دوران دفاع مقدس توانستیم نیمی از نیروهای خود را از طریق بسیج و خدمت سربازی تامین کنیم.

جانشین وزیر دفاع افزود: ما در سربازی مسئولیت پذیری، مدارا و ایثار را یاد می‌گیریم و بر اعتماد بنفس و شجاعتمان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن بر نقاط ضعف ما تمرکز می‌کند و راه مقابله این است که نقاط ضعف را کم کنیم، گفت: الحمدالله در راس این نظام یک سکاندار هوشمند و رهبری فرزانه داریم که نقاط ضعف را بسرعت احصا و گوشزد می‌کند، که باید قدر این نعمت ارزشمند را بدانیم.

امیر حاتمی گفت: دشمن اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، ضعف ما را در قدرت دفاعی دیده بود و به همین خاطر به ما حمله کرد. امروز جوانان ما کاری کردند که توان و صنعت دفاعی ما به نقطه قوت مان تبدیل شود و قطعا جوانان ما این کار را در دیگر حوزه‌ها هم انجام خواهند داد.

وی با عنوان اینکه دشمن بدلیل وجود آمادگی‌های دفاعی جرات نگاه خصمانه به ایران اسلامی را ندارد خاطر نشان کرد: بزودی با کمک جوانان با بصیرت و با درایت نقطه ضعف در حوزه اقتصادی و تحریم‌ها به نقطه قوت تبدیل می‌شود.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه وزارت دفاع و همچنین ۹ فرمانده نمونه و یک خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا