واکنش سردار غیب پرور به برخورد سیاسی با دانشجویان انقلابی در دانشگاه‌ها

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

واکنش سردار غیب پرور به برخورد سیاسی با دانشجویان انقلابی در دانشگاه‌ها

 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر با یک دانش آموز یا دانشجوی بسیجی خلاف اخلاق و حق رفتار شود من به عنوان کوچکترین فرد در مجموعه بسیج، تمام قد مقابل آن دستگاه می‌ایستم.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملی همفکری آینده ساران انقلاب اسلامی دانش آموزان بسیجی اظهار داشت: همه باید بدانند تکلیف داریم که نگذایم دانش آموزان و دانشجویان از افکار اسلامی دور شوند. اینکه تا یک دانشجوی انقلابی حرفی می‌زند او را به کمیته انضباطی معرفی می‌کنند، خلاف حق است.
 
وی افزود: اگر با یک دانش آموز یا دانشجوی بسیجی خلاف اخلاق و حق رفتار شود من به عنوان کوچکترین فرد در مجموعه بسیج، تمام قد مقابل آن دستگاه می‌ایستم.
 
غیب پرور ادامه داد: دانشگاه‌ها که اماکن محترمی هستند مراقبت کنند حرکات زیر پوستی در آنجا انجام نشود؛ چرا در دانشگاه‌ها با دانشجوی ما برخورد می‌کنند، اگر کار خلافی کرده باید طبق ضابطه و قانون با آن برخورد شود اما اینکه به واسطه گفتن حرف حقی با او برخورد شود موضوعی است که ما نسبت به آن معترض هستیم. مگر این‌ها بی صاحب هستند؛ قطعا از این خبرها نیست چون ما انقلابی بودن را از امام یاد گرفتیم و علاوه براین معتقدیم آینده این  کشور متعلق به جوانان است البته ما این گونه برخوردها را حمل بر جهالت و نادانی می‌دانیم.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: انقلاب ما این پیام را می‌خواهد منتقل کند که در پرتو دین می‌توان حکومت را اداره کرد و مردم هم پای این انقلاب علیرغم تحمل هشت سال جنگ تحمیلی ایستادند. دشمن این را بر نمی‌تابد و از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند لذا روزی جنگ سخت و نظامی و روزی دیگر جنگ سیاسی و اقتصادی را آغاز می‌کند اما امروز به این نتیجه رسیده که جنگ را خانگی و فرهنگی کند. پس اگر در جامعه ایران اسلامی دین را از مردم بگیریم آن موقع حتما روز پیروزی آمریکا و روز تسلط شیطان است و برای این کار هم مشغول پول خرج کردن و برنامه ریزی هستند.
 
وی عنوان کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم آینده آین انقلاب متعلق به همین جوانان و دانش آموزان است به همین خاطر چنانچه یک ملت دچار بحران هویت شود باید گفت آن مردم مردند پس باید جوانان و دانش آموزان ما هویت ملی و دینی خود را حفظ کنند. چون ما از هویت ملی بسیار خوبی برخورداریم به عنوان مثال در تخت جمشید که گفته می‌شود برای 2500 سال قبل است حدود 5 هزار نقش برجسته وجود دارد که برای قبل از اسلام است با این وجود در این نقش نگاری‌ها نقش حتی یک زن را مشاهده نمی‌کنیم که این نشان می‌دهد جامعه ایرانی حتی قبل از اسلام با غیرت بوده است. علاوه بر این تمام سربازان ایرانی در این نقش نگارها دارای محاسن و لباس بلند هستند اما در مقابل سربازان رومی نیمه عریان هستند؛ پس این هویت ملی ما هویت خوبی است که اسلام آن را پرورش داد و تکمیل کرد.
 
غیب پرور گفت: بنابراین اگر می‌خواهیم انقلاب و کشور را حفظ کنیم می‌بایستی هویت خود را بشناسیم و آن را پاس بداریم اما اینکه چهره‌هایی را در کف خیابان می‌بینید این چهره‌ها برای ایرانی جماعت نیست بلکه برای همان جایی است که دشمن می‌خواهد جوانان ما را از دین تهی کند. شرط بقای انقلاب در انقلابی بودن من و شما است؛ آنجاهایی که مشخص می‌شود ارزش‌های دینی و انقلابی به آن خدشه‌ای وارد می‌شود باید ایستاد و تفاوتی هم نمی‌کند که این ارزش فرهنگی، سیاسی و یا اقتصادی باشد.
 
وی ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش پاسخ دهند برای تحقق بیان مقام معظم رهبری که فرمودند به بسیج دانش آموزی باید میدان داد، چکار کردند؟ البته دانش آموز بسیجی هم باید دارای تحمل مخالف باشد و او را با چهره‌ای مهربان بشناسند. بسیج دانش آموزی باید در فضای مجازی و به طور مشخص شبکه‌های اجتماعی حرفی برای گفتن داشته باشد؛ این نمی‌شود که دشمن در این فضا هر صحنه مبتذل و غیر اخلاقی را منتشر کند؛ پس ما چکاره هستیم؟ البته معلمان هم باید بدانند در این رایطه تکلیف دارند و حق ندارند دانش آموز را از افکار اسلامی دور سازند و این در مورد دانشگاه ها هم صادق است.
 
غیب پرور گفت:  مساجد را دریابید چون مساجد کانون‌های نشر انقلاب اسلامی هستند؛ خدا نکند یک دانش آموزی بسیجی داشته باشیم اما کاری به مسجد نداشته باشد؛ هر دانش آموز بسیجی باید به یک مسجد متصل باشد. دشمن می‌خواهد مساجد را به خانه سالمندان تبدیل شود البته حرمت سالمندان را باید داشته باشیم اما مسجد نباید به خانه سالمندان تبدیل شود بلکه مسجد بایستی مالامال از جوانان پر نشاط و پر انگیزه باشد. حدود 60 هزار واحد دانش آموزی داریم که اگر هر یک از این واحدهای دانش آموزی به مساجد متصل شوند، اتفاق مبارکی روی خواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا