فرمانده معظم کل قوا از عملکرد نیروی هوایی ارتش رضایت دارند و آن را تحسین می‌کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: فرمانده معظم کل قوا از عملکرد نیروی هوایی ارتش رضایت دارند و آن را تحسین می‌کنند

 

 فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دیدگاه فرماندهی معظم کل قوا نسبت به نیروی هوایی شاخص ارزیابی ما در این نیروی الهی است و خداوند را شاکریم و افتخار می کنیم که معظم له از عملکرد نهاجا رضایت دارند و آن را تحسین می کنند.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری فارس، امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه ششمین همایش سالیانه مشترک معاونین عملیات و روسای بازرسی ایمنی یگان‌های این نیرو، گفت: هم اکنون نیروی هوایی ارتش به یاری خداوند متعال، بهره‌گیری از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و اتکا به دانش متخصصین و پیشکسوتان دارای جایگاه رفیعی بین سلسله مراتب فرماندهی است.

 

وی افزود: دیدگاه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) نسبت به نیروی هوایی شاخص ارزیابی ما در این نیروی الهی است و خداوند را شاکریم و افتخار می کنیم که معظم له از عملکرد نهاجا رضایت دارند و آن را تحسین می کنند.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا برترین و بهترین الگوی ما  برای سعادت دنیوی و اخروی هستند که لازم است زندگی، منش و اقدامات اثرگذار آنها را  مورد مطالعه قرار داده و از آن درس بگیریم.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از جمله ویژگی های بارز نیروی هوایی ارتش اقدام به موقع و  سرعت عمل در کار است و این خصوصیت از همان روزهای آغازین انقلاب در این نیروی الهی وجود داشته است. 

 

وی خطاب به معاونین عملیات و روسای بازرسی یگان های تابعه نیروی هوایی ارتش گفت: شما نفرات برجسته و فرماندهان آینده این نیرو هستید و برای مجموعه نهاجا ارزش فراوانی دارید که باید با همتاسازی و پرورش نفرات برتر آینده این نیرو را تضمین کنید.

 

امیر شاه صفی در پایان خلبانان و فرماندهان را به تعامل بیش از پیش با عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات سفارش و اظهار امیدواری کرد: با عملکرد مناسب و انجام ماموریت‌های محوله به نحو شایسته بتوانیم نظر مثبت مقام معظم رهبری را بیش از پیش نسبت به نیروی هوایی جلب کنیم.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا