انقلاب اسلامی موج امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: موج امید در دل مستضعفان جهان با انقلاب اسلامی ایجاد شد.

لینک خبرگزاری تسنیم را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری صدا وسیما را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری صدا وسیما را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری مهر را اینجا کلیک کنید

لینک باشگاه خبرنگاران جوان را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری فارس  را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری شبستان  را اینجا کلیک کنید

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم درجمع مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با آگاهی عمیقی در بین ملل مسلمان جهان زمینه تحولات سیاسی و آزادی خواهانه و اسلامی را فراهم کرد گفت:این پدیده بزرگ سیاسی اسلام بعنوان یک قدرت جدید و تعیین کننده در جهان احیا کرد.

وی به تلاش آمریکا برای نفوذ در ابعادمختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور ایران و مهار توان نظامی  آن اشاره داشت وافزود:آمریکایی ها امروز در اجرای تعهدات خودشان بدعهدی و فریبکاری کردند.

آل هاشم ،مساله آمریکا را با جمهوری اسلامی مساله هسته ای  ندانست وادامه داد: چرا که آمریکا با اصل نظام و انقلاب اسلامی  مخالفت دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در طول ۳۸ سال گذشته تمام روسای جمهور آمریکا خصومت های خودش را بر علیه ملت نشان داده اند اظهار داشت: در دوره جدید نیز اتفاق خاصی نخواهد افتاد ،با توجه به اینکه در چند روز گذشته نشان داده است همان سیاست ها را دنبال می کند.

دشمنان گفتمان انقلاب که بر گرفته از آموزه های دینی بوده هدف قرار داده اند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به وجود تهدیدهای گوناگون علیه ایران اسلامی ، به نحوی که رهبر معظم انقلاب اسلامی وضعیت کشور را شبیه جنگ احزاب در صدر اسلام قلمداد نمودند،اشاره داشت و گفت: دشمنان گفتمان انقلاب را که گفتمانی بر گرفته از آموزه های دینی است و یک مدل حکومت مبتنی بر وحی و مدنیت را هدف قرار داده اند.

آل هاشم ادامه داد: مستندات زیادی وجود دارد که آمریکا پس از برجام در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و نظامی و اقتصادی تلاش کرد در ایران نفوذ کند و در بُعد دفاعی خواست توان موشکی ایران را مهار کند، اما هنگامی که متوجه شد نمی تواند ایران را تسلیم کند، در اجرای تعهدات خود فریب کاری و بدعهدی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در دوره جدید نیز تغییری در سیاست های رییس جمهوری آمریکا دیده نمی شود بیان کرد: در چند روز اخیر، شاهد یاوه گویی و تهدید بوده ایم و بدون تردید اگر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش دیپلماتیک نبود،وضع ما معلوم نبود .

وی افزود: در سال های اخیر به ویژه پس از مذاکرات هسته ای توسط مجاهدان هسته ای در مجاهدات عرصه دیپلماسی و پس از توافق برجام، خصومت آمریکا نسبت به ایران کاهش نیافته بلکه افزایش داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انقلاب را موجب بر هم زدن بلوک بندی قدرت دانست وگفت: تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است

وی تضعیف گفتمان انقلاب و تخریب چهره اسلام رااز اهداف اصلی دشمنان از ابتدا برشمردو ادامه داد: باتوجه به تاکیدات رهبری نسبت به تقویت روحیه انقلابی گری، برای پیشرفت کشور نیازمند روحیه انقلابی گری هستیم.

تشکیل حکومت اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

آل هاشم به دستاوردهای بی شمار نظام جمهوری اسلامی اشاره کردوافزود: تشکیل حکومت اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده که بهترین الگو را در عصر دین ستیزی در اختیار ما قرار داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه هر پدیده اجتماعی مانند انقلاب اسلامی پس از به ثمر رسیدن دستاوردهایی برای جامعه و پیشرفت به ارمغان می آورد و میزان و سطح دستاوردها نیز به بزرگی و اهمیت آن بستگی دارد، اضافه کرد: تبدیل رهبری دنیایی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، قطع دست بیگانگان و چپاول‌گران و سلطه‌گران از حقوق ملت، حاکمیت ارزش ها در نظام در عصر زر و زور و ثروت، احیای هویت ملی و اسلامی و حیات بخشی به ملت، نهادینه سازی استقلال و آزادی اسلامی در کشور، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس، پرورش استعدادها و ترویج روحیه خودآگاهی توسعه علم و فناوری و دانش در کشور و تربیت انسان‌های صالح به عنوان فتج الفتوح انقلاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

مقام معظم رهبری امروز نه تنها رهبر ملت بزرگ ایران بلکه هدایت‌گر مسلمانان جهان است

وی نقش حضور مردم در استمرار انقلاب اسلامی ایران را یادآورشد وبیان کرد: رمزهای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی متعدد بوده  که در این میان  سه عامل مهم ولایت،اعتقاد مردم به اسلام و انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب در تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش پررنگ تری دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حضور پرشور مردم در صحنه مبارزه با رژیم ستمشاهی بود تصریح کرد: امروز نیز ماندگاری انقلاب اسلامی بستگی به حضور مردم در صحنه است و به هر اندازه که مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور بیشتری بیابند، اقتدار ملت ما نیز روز به روز افزایش می‌یابد.

آل هاشم مقام معظم رهبری را  امروز نه تنها رهبر ملت بزرگ ایران بلکه هدایت‌گر مسلمانان جهان عنوان کردندو اظهارداشت:همان‌گونه که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را پیامبرگونه هدایت کردند، امام خامنه‌ای نیز با همان قدرت و صلابت ادامه دهنده راه ایشان هستند.

وی به معتقدبودن مردم در ابتدای انقلاب اسلامی به دین و اسلام خودو پیروزی انقلاب اسلامی بر همین اساس اشاره کردوگفت: امروز نیز مردم همان اعتقاد را دارند و اعتقاد قلبی آنان تغییری نکرده است.

آل هاشم با اشاره به حضور گروه‌های تروریستی در منطقه، یادآورشد: هدف اصلی دشمنان در ایجاد و حمایت از داعش و نیروهای تکفیری به چالش کشیدن گفتمان انقلاب و تخریب چهره اسلام است.

 

لینک خبرگزاری تسنیم را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری صدا وسیما را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری صدا وسیما را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری مهر را اینجا کلیک کنید

لینک باشگاه خبرنگاران جوان را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری فارس  را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری شبستان  را اینجا کلیک کنید

 

پایان پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا