اجرای نهمین طرح مردم یاری نیروی هوایی ارتش در سیستان و بلوچستان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 سفیران سلامت اداره بهداشت و درمان و بیمارستان بعثت نهاجا به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش به مدت سه روز با حضور در منطقه کهیر استان سیستان و بلوچستان نهمین طرح مردم یاری این نیرو را اجرا کردند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از روابط عمومی ارتش، دکتر قربانعلی عقیقی مسئول تیم پزشکی طرح مردم یاری سفیران سلامت نهاجا در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این نیرو گفت: در راستای ارتقاء سطح سلامت عمومی مردم مناطق محروم و تمرین کادر درمانی اداره بهداشت و درمان این نیرو در شرایط بحران، گروه پزشکی بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش با تجهیزات کامل به منطقه کهیر استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
 
وی اضافه کرد: در این طرح متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، رادیولوژی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، مامایی و پزشک عمومی بیماران را معاینه کردند.
مسئول تیم پزشکی طرح مردم یاری سفیران سلامت نهاجا ادامه داد: ضمناً گروه های بهداشت محیط، آزمایشگاهی، طب پیشگیری، مشاوره و روان شناس و دام پزشک این تیم را همراهی و خدمات لازم را ارائه کردند.
 
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، تجهیزات همراه تیم پزشکی شامل سامانه های متحرک، اطاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، پست امداد و بیمارستان صحرایی برای خدمت پزشکی به مراجعین پیش بینی شده بود که تا پایان اجرای این طرح در محل حضور دارند.
عقیقی گفت: همچنین داروهای نسخه شده توسط پزشکان و بسته های بهداشتی نیز به صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار می گیرد.
وی در خصوص اجرای طرح سلامت دام نیز خاطر نشان کرد: فعالیت های طب پیشگیری برای جلوگیری از بروز بیماری دامی بر روی دام های سبک و سنگین، سم پاشی و توزیع داروی انگل در دامداری های منطقه نیز انجام شد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا