سرهنگ عفیف: هوانیروز نقش مهمی در پیروزی انقلاب و توسعه کشور داشته است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

هوانیروز نقش مهمی در پیروزی انقلاب و توسعه کشور داشته است

 
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در پیروزی انقلاب، بازسازی کشور در دوران مختلف و کمک به زلزله‌زدگان داشته است.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
 
سرهنگ ستاد خلبان «علی عفیف» فرمانده این پایگاه در این مراسم با اشاره به افتخارات هوانیروز اظهار داشت: همراهی خانواده هوانیروز در خلق و تداوم حماسه‌ها و افتخارات، سرمایه‌ای بزرگ برای هوانیروز است.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث سال 57، علیرغم دستورات طاغوت؛ خلبانان هوانیروز حاضر نشدند به روی مردم انقلابی آتش بگشایند و همراه مردم شدند.
 
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز بیان کرد: از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که هوانیروز اولین شهید خود را تقدیم انقلاب کرد و بیست روز پس از پیروزی انقلاب که هوانیروز به حمایت و پشتیبانی از نظام، در مقابل فتنه‌ها و جدایی طلبی‌ها برخواست، این نیرو آنقدر رشادت آفرید که شهید چمران فرمودند که هوانیروزی‌ها فرشتگان آسمانی‌اند.

وی اضافه کرد: هوانیروز در غرب مشغول دفاع بود که هجوم سراسری ارتش بعث از جنوب و غرب آغاز شد و باز یک حماسه بی بدیل دیگر از هوانیروز رقم خورد. هوانیروزی‌ها از روز اول جنگ وارد صحنه دفاع شدند و آنچنان جنگیدند و شهید دادند که مفتخر به دریافت دست خط مبارک حضرت امام در سال 67 شدند.
 
سرهنگ عفیف بیان داشت: پس از دفاع مقدس نیز هوانیروز در همه جا حضور داشته است، از بازسازی کشور گرفته تا کمک‌رسانی به مردم در زلزله‌های بم، منجیل، رودبار و قزوین. در حوزه تامین امنیت کشور نیز چه افتخاری بالاتر از اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: هوانیروز محبوبیت خود را با خون و شجاعت به دست آورده است.
 
وی تصریح کرد: امروز آنچه که مهم است، شناخت ظرفیت‌ها و توانایی‌ برای رسیدن به فردای بهتر و قوی‌تر شدن است. خانواده‌های شهدا و کارکنان هوانیروز یکی از مهمترین ثروت‌ها و سرمایه‌های هوانیروز بوده و هستند و مگر می‌شود خون دادن شهید را دید و صبر و ایثار خانواده شهید را ندید و مگر می‌شود حضورهای طولانی مدت خلبانان و کارکنان فنی هوانیروز در ماموریت‌ها و مناطق عملیاتی دید ولی همدلی و همراهی خانواده‌هایشان را ندید. در حساس ترین برهه‌ها خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان هوانیروز با همه‌ی آتش‌هایی که در دل و غوغاهایی که در سر داشتند، خم به ابرو نیاوردند و در خلق حماسه افتخار آفرین «ما می‌توانیم» سربازان این کشور سهیم شدند.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا