تبعیت از امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در نیروی هوایی ارتش یک باور عمیق است/ در برابر هر تهدیدی با قدر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: تبعیت از امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در نیروی هوایی ارتش یک باور عمیق است/ در برابر هر تهدیدی با قدرت آماده‌ایم

 

 فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش گفت: تبعیت از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک باور عمیق در نیروی هوایی است.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌امیر خلبان سخاوت عشایری پیش از ظهر امروز در جمع پرسنل و خلبانان پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش در بندرعباس اظهار کرد: اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و باور عمیق به ولایت و رهبری در میان پرسنل و خلبانان نیروی هوایی ارتش سبب شده تا هر مأموریتی در این نیرو به بهترین شکل ممکن و با موفقیت انجام گیرد و نیروی هوایی به ارزش‌های انقلابی خویش می‌بالد.

 

وی با بیان اینکه اقتدار امروز نیروهای مسلح کشورمان در سایه پایبندی به ارزش‌ها و در سایه رهبری آگاه، هوشیار و انقلابی به دست آمده است، افزود: روحیه خودباوری کنونی در میان اجزای مختلف نیروهای مسلح از جمله در میان پرسنل و خلبانان نیروی هوایی به واسطه انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

 

فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس ادامه داد: امروز بزرگ‌ترین افتخار ما تبعیت از رهبری و پیروی از خون پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی و پیروزی از ولایت است که موجب شده تا انسجام، وحدت و برادری در میان آحاد ملت ایران وجود داشته باشد.

 

امیر خلبان عشایری گفت: توانایی‌های امروز در میان قوای مسلح به ده‌ها و صدها برابر دوران دفاع مقدس رسیده و هیچ دشمنی قادر به دست‌درازی به منافع ملت ایران نیست.

 

وی تأکید کرد: برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی کامل داریم و دشمن قادر به درک سطح پاسخ ما نخواهد بود.

 

فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس تصریح کرد: با روحیه ایثار و ایمان به خدا در کنار اراده قوی و مجهز شدن به علم روز می‌توانیم از اقتدار و عزت خویش دفاع کنیم و نیروی هوایی پیشروی حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.

 

امیر خلبان عشایری با یادآوری میثاق یکپارچه همافران نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن ماه 1357 با امام راحل (ره)، خاطرنشان کرد: همه پرسنل نیروی هوایی و خلبانان این نیرو و همه نیروهای جوان نیروی هوایی ارتش بر عهد خود با امام (ره) و رهبری استوارند.

 

انتهای پیام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا