انقلاب اسلامی انحصار قدرت‌ها را شکست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

انقلاب اسلامی انحصار قدرت‌ها را شکست

 
 رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قبل از انقلاب صحنه بین الملل شاهد وزن‌کشی‌های دو ابرقدرت جهان بود؛ اما این انحصار با وقوع انقلاب اسلامی در دنیا شکست.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا صفایی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا )مدظله العالی) در مراسم گرامی‌داشت دهه فجر در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و دانشجویان مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی گفت: در ایام انقلاب صحنه بین الملل شاهد وزن کشی‌های دو ابرقدرت جهان بود؛ اما این انحصار با وقوع انقلاب اسلامی در دنیا شکست. کسی فکر نمی‌کرد که انقلاب اسلامی ظهور کند و به صورت مکتب در مقابل لیبرالیسم و کمونیسم سخن‌های فراوانی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: متأسفانه برخی از مردم و مسئولین در حال حاضر از ساده زیستی فاصله گرفته و به سبک‌های غربی در زندگی روی آورده‌اند که این امر آسیب‌های خاص خود را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به وقوع انقلاب اسلامی در سال 57 اشاره کرد و بیان داشت: نکته جالب در آن زمان این بود که به مجرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دو ابرقدرت دنیا برای مقابله با جمهوری اسلامی دست دوستی و همکاری به یکدیگر دادند تا انقلاب را از پای درآورند. در همین راستا جنگ تحمیلی علیه ایران شروع شد و در آن دوران شرق و غرب حامیان رژیم بعث عراق بودند و در مقابل ایران را نیز تحریم تسلیحاتی و اقتصادی کردند اما با همه این توان نظامی و جهانی که پشت صدام بود، هرگز نتوانستند به پیروزی برسند چرا که ملت شایسته ایران در مقابل آن‌ها قرارداشت.

وی ضمن اشاره به ترورهای اول انقلاب گفت: دشمنان نظام زمانی که مقابله و ایستادگی ملت رشید ایران را دیدند، به فکر ضربه زدن از طرق دیگر به انقلاب بودند. روش‌هایی مانند ترورهای دسته جمعی و شخصیت‌های برجسته کشور و همچنین ایجاد جنگ‌های داخلی به وسیله تحریک اقوام مختلف ایرانی. آن ها در ادامه، تحریم‌های اقتصادی را به صورت جدی تری ادامه دادند تا مردم را تحت فشار قرار دهند و از این طریق به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی روش دیگر دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب را نفوذ فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن در حال حاضر با توجه ویژه به فضای مجازی به دنبال ناامید کردن جوانان کشور به آینده است. آن‌ها جوان ایرانی را مایوس می‌خواهند چرا که جوانان این مرز و بوم سرشار از استعداد و توانایی هستند و آینده کشور با دستان پرتوان آن‌ها ساخته می‌شود. بنابراین ما باید با تقویت بنیه‌های فرهنگی و ایستادگی در مقابل دشمنان اهداف و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا