امیر پوردستان: 19 بهمن نقطه عطف تاریخ انقلاب و ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

19 بهمن نقطه عطف تاریخ انقلاب و ارتش است

 

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: 19 بهمن و بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و ارتش غیور ایران است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی هوایی ارتش که صبح امروز در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، گفت: اقدام شجاعانه و شهادت طلبانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در بیعت با امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشور اسلامی‌مان بود

 

وی اضافه کرد: این اقدام با بصیرت موجب تقویت امید مردم در مبارزات و زنده کردن روحیه ارتش برای پبوستن به صفوف مردم شد و ترس و وحشت را به دل رژیم سفاک پهلوی انداخت.

جانشین فرمانده کل ارتش این اقدام کارکنان نیروی هوایی را از عوامل عزت و افتخار ارتش در میان مردم دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 57 شوک ژئوپولیتیک برای آمریکا و متحدانش بود و تمام معادلات آن‌ها را در منطقه بر هم زد

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب جهان به صورت هسته پیرامون اداره می‌شد و آمریکا و شوروی جهان را به دو قطب تقسیم کرده بودند که کشور ما نیز یکی از اقمار پر اهمیت و ارزشمند آمریکایی‌ها بود.

امیر پوردستان ضمن بیان امتیازات موقعیت جغرافیایی ایران، اظهار داشت: دسترسی به تنگه استراتژیک هرمز و همسایگی با شوروی، آمریکایی‌ها را متقاعد کرده بود که ارتش ما را به عنوان ژاندارم منطقه و جبهه مقابله ناتو در برابر ورشو تجهیز کنند تا در صورت اراده آمریکایی‌ها ارتش‌های منطقه را برای آنان به صف کنند.

وی انقلاب مردم ایران را بر هم زننده همه معادلات آمریکایی‌ها دانسته و تصریح کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره از سرایت نهضت مردمی ایران به کشورهای دیگر هراس داشتند.

جانشین فرمانده کل ارتش ضمن برشمردن عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور روحانیت و در راس آن ها امام خمینی(ره)، حضور مردم  در صحنه و پیوستن ارتش به صفوف انقلابیون و اعتراضات  مردمی پیروزی نهایی را برای کشور ما به همراه داشت.

وی گفت: نیروی هوایی ارتش نه تنها در پیوستن به انقلاب و مردم، بلکه در همه عرصه ها از جمله در عرصه خودکفایی، دفاع مقدس و ... هم پیستازی خود را حفظ کرده است به گونه ای که تنها یک روز پس از آغاز جنگ با اجرای عملیات کمان 99 تمام محاسبات دشمن بعثی را بر هم زد.

امیر پوردستان نیروی هوایی ارتش را بازوی توانمند نظام در دفاع از کشور دانسته و افزود: امروز این مجموعه پر نشاط و ولایتمدار با بروز رسانی تجهیزات خود و آموزش‌های مستمر، آماده دفاع از آسمان کشور و اجرای عملیات‌های آفندی با نظر فرمانده معظم کل قواست.

 

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی، امیر معتمد رییس اداره حفاظت اطلاعات، امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده معاون هماهنگ کننده و دیگر فرماندهان و مسئولین نهاجا حضور داشتند.


انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا