ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اعزام نیروهای ارتش برای کمک رسانی به حادثه دیدگان بهمن

 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امدادرسانی نیروهای ارتش به حادثه دیدگان بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه خبرداد.

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو بی با باشگاه خبرنگاران، درباره سقوط بهمن در جاده هراز و فیروزکوه با بیان اینکه از ساعت 23 دیشب به محض اطلاع از حادثه مجموعه ارتش وارد عمل شد، اظهارداشت: در واقع مشکلی در دو محور فیروزکوه و هراز اتفاق افتاده بود که بلافاصله 5 دستگاه کامیون کرایس، مجهز به لیوینچ‌های بسیار قوی یا کشنده‌هایی که می‌توانند خودروهایی را که از جاده‌ منحرف شدند و یاد در دره سقوط کردند را از دره بیرون بکشند اعزام شدند.

 

وی افزود: نیروهای امداد ارتش در جاده هراز و در محدوده امام زاده هاشم نیز 6 خودرو را تا این لحظه از حادثه نجات دادند و تلاش می‌کنند تا چند خودرو باقیمانده دیگر را با کمک این ادوات سنگین از زیر برف وکولاک خارج کنند و خوشبختانه نیروهای ارتش توانستند 5 نفر را هم نجات دهند.

 

 

 امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی گفت: فرمانده گردان، آمبولانس‌ها  و وسایل مورد نیاز حادثه دیدگان اعم از پتو و وسایل خوراکی را به محور هراز اعزام کرده اند.

 

 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: چند دستگاه آمبولانس نیز در محور فیروزکوه مستقر کردیم و دو دستگاه خودرو کرایس به همراه پتو و آمبولانس و لوازم گرمایشی، لباس به همراه خودرو حامل این امکانات نیز عازم این مناطق شدند.

 

 

وی با بیان اینکه 15 نفر از تکاوران و سربازان ارتش توانسته‌اند 15 خودروی منحرف شده از جاده‌ را مجددا به جاده هدایت کنند، تصریح کرد: همچنین جاده مسدود شده یک روستا در محدوده گیلاوند و فیروکوه نیز بازگشایی شد.

 

 

سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی نیروهای ارتش همچنان در این محورها برای حادثه دیدگان ادامه دارد و یگان‌های ما از تیپ 123 نیروی زمینی تا زمانی که مردم عزیز به کمک نیاز دارند خواهد یافت.

 

 

 

انتهای پیام/   

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا