امیر اسماعیلی: ایجاد 3700 نقطه پدافندی در کشور دستاورد انقلاب اسلامی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ایجاد 3700 نقطه پدافندی دستاورد انقلاب اسلامی است

 
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: گسترش مناطق پدافندی در بیش از 3700 نقطه در کشور و خودکفایی در ساخت انواع سامانه‌ها و تجهیزات راداری، موشکی، توپخانه‌ای، ارتباطی و مخابراتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع کارکنان این قرارگاه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) روح خود باوری و عدم وابستگی را در کالبد نیروهای مسلح زنده کرد و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه‌ی همین استقلال و خودکفایی است.

وی افزود: پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز کشور در همه زمینه‌ها پیشرفت مشهودی داشته است و این پیشرفت‌ها در حوزه‌های نظامی و دفاعی به حدی رسیده است که دیگر هیچ کشوری فکر تعدی به کشور ما را به ذهن خود راه نمی‌دهد.

امیر اسماعیلی با اشاره به پیشرفت‌های پدافندی تاکید کرد: پدافند هوایی در مقایسه با قبل از انقلاب از یک یگان ساکن و بدون تحرک به یک یگان پویا، متحرک و فعال تبدیل شده است که امنیت آسمان کشور را به صورت کامل تامین می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: گسترش مناطق پدافندی در بیش از 3700 نقطه در کشور و خودکفایی در ساخت انواع سامانه‌ها و تجهیزات راداری، موشکی، توپخانه‌ای، ارتباطی و مخابراتی در داخل کشور و عدم وابستگی به بیگانگان از جمله دستاوردهایی است که به برکت انقلاب اسلامی برای کشور حاصل شده است.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا