ماکت ناوشکن جماران و گنجینه عرفان شهدای مشهد رونمایی می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: ماکت ناوشکن جماران و گنجینه عرفان شهدای مشهد رونمایی می‌شود

 

مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش خراسان رضوی از رونمایی ماکت ناوشکن جماران و گنجینه عرفان شهدا در میدان هفت آذر مشهد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس از مشهد، ناخدا مجید رامشینی ظهر امروز در حاشیه تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی، با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 57 روز اول جنگ تحمیلی نیروی دریایی عراق را‌ منهدم کرد، اظهار داشت: در طول 8 سال جنگ تحمیلی، اسکورت کشتی نفتکش و تجاری فعال بود و پس از دوران دفاع مقدس هم به حراست از دریا پرداختیم و دستاوردهای زیادی داشتیم که یک نمونه آن ناوشکن جماران بوده که تولیدی کاملاً بومی بوده است.

 

مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش خراسان رضوی درباره مأموریت کاری این مجموعه، تصریح کرد: وظایف ما در استان استخدام در سطح درجه‌داری، کارمندی و افسری و در کنار آن رسیدگی به امور شهدا و ایثارگران و پیگیری امور بازنشستگان است.

 

رامشینی با اشاره به اینکه 1904 شهید و ایثارگر در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم، خاطرنشان کرد: این آمار شامل  672 شهید، 1200 جانباز و 32 آزاده است و از این تعداد 57 شهید و ایثارگر در استان هستند که شامل 48 شهید و 8 جانباز و یک آزاده هستند.

 

وی در مورد مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی دریایی که ظهر امروز در هتل تابان برگزار شد، گفت: در این مراسم از 24 خانواده شهید و ایثارگر نداجا در خراسان رضوی تقدیر به‌عمل آمد.

 

مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در خراسان رضوی ادامه داد: رونمایی از ماکت ناوشکن جماران و گنجینه عرفان شهدا در میدان 7 آذر مشهد با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های امروز خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا