مراسم نکوداشت سرلشکر سلیمی برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مراسم نکوداشت سرلشکر سلیمی برگزار شد

 
مراسم نکوداشت مرحوم سرلشکر «محمد سلیمی» فرمانده سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.
به گزارشپایگاه مردمی ارتش   به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم نکوداشت مرحوم امیر سرلشکر «محمد سلیمی» فرمانده سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.
 
در این مراسم که جمع بسیاری از نیروهای ارتش و خانواده‌های شهدای آجا حضور داشتند، از کتاب «یارِ دوست» تاریخ شفاهی سرلشکر سلیمی رونمایی شد. این کتاب توسط ابراهیم گلفام و قاسم اکبری مقدم نگاشته و توسط انتشارات آتشبار سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتشر شده است.
 
گلفام در خصوص این کتاب گفت: کار تدوین و نگارش کتاب یار دوست، 3 سال به طول انجامیده است و علاوه بر خاطرات سرلشکر سلیمی، از خاطرات 9 نفر از همرزمان وی نیز در این کتاب آورده شده است.
 مراسم نکوداشت سرلشکر سلیمی برگزار شد
همچنین در این مراسم از خانواده‌های مرحوم سرلشکر سلیمی و شهید «حسین روشن» تجلیل به عمل آمد.
 
امیر سرتیپ «محمدرضا رحیمی»، امیر سرتیپ «سید حسام هاشمی»، امیر سرتیپ «سیاوش جوادیان»، امیر سرتیپ دوم «احمد کریمی»، امیر سرتیپ دوم ستاد «مسعود بختیاری»، سرهنگ «علی شریف النسب»، سرهنگ «محمدمهدی کتیبه» و سروان «امبر حمزه خانی» که از همرزمان سرلشکر سلیمی بودند نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
سرلشکر سلیمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سال 79 تا 84 بود. وی دهم بهمن سال گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری و در سن 78 سالگی درگذشت.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا