نیروی دریایی ارتش آماده کمک‌رسانی در هنگام وقوع سیل‌هاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی دریایی ارتش آماده کمک رسانی در هنگام وقوع سیل‌ها است

 
 جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ نداجا و نیروهای مسلح می‌توانند کمک خوبی در مواقع سیل‌ها باشند؛ چرا که این نیروها آموزش بسیار خوبی دیده‌اند و آمادگی مناسبی برای کمک به نیروهای شهری دارند.
امیر دریادار «غلامرضا خادم بیغم» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: با توجه به شرایط و موقعیتی که کشور در آن قرار گرفته، احتمال وقوع بحران‌های غیر مترقبه در آن بسیار زیاد است. مواردی همچون زلزله و سیل باعث شده تا الزاماتی برای آماده سازی ارگان‌های مختلف به وجود بیاید.
 
امیر بیغم تصریح کرد: بحث نیروی انسانی عامل مهمی در حوزه مدیریت بحران است و در مبحث سیل نیز باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا بتوانیم نیروی انسانی ماهری داشته باشیم که از تجهیزات امروزی به خوبی استفاده نمایند.
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در رابطه با زلزله با چالش بسیار بزرگی روبرو هستیم که امیدواریم دست اندرکاران این حوزه فکر جامعی در این ارتباط داشته باشند. نیروی دریایی ارتش و نیروهای مسلح می‌توانند کمک خوبی در مواقع سیل‌ها باشند، چرا که این نیروها آموزش بسیار خوبی دیده‌اند و آمادگی مناسبی برای کمک به نیروهای شهری در این زمینه دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: ما توانسته‌ایم طی برگزاری رزمایش‌هایی با کشورهای همسایه و ارائه آموزش‌های لازم، توانمندی‌های پرسنل خود را ارتقا بخشیم.
 
خاطرنشان می‌سازد که بر اثر بارندگی‌های اخیر در شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیل تعدادی از مردم روستای کهیر از توابع شهرستان کنارک در سیلاب گرفتار شدند که با مشارکت یگان غواصی منطقه سوم دریایی نبوت و امدادگران سازمان هلال احمر به سلامت کامل از سیلاب نجات پیدا کردند.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا