دریادار سیاری؛ ناوگان شمال کشور با اقتدار مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ناوگان شمال کشور با اقتدار ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد

 
 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز ناوگان شمال با اقتدار کامل در راستای توسعه صلح و دوستی در دریای خزر و حفظ امنیت آن، سرافرازانه مأموریت‌های خود را به سرانجام رسانده است.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه ایران کشوری دریایی با مرزهای گسترده در شمال و جنوب است، اظهارکرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب به دلیل وابستگی رژیم به دولت‌های استعمارگر، استفاده چندانی از دریا نمی‌شد اما امروز با تدبیر مقام معظم رهبری، بازگشت به دریا برای توسعه دریامحور، در دستور کار است.
 
وی افزود: لازمه رسیدن به توان رزمی بالا، داشتن نیروی انسانی کارآمد، مخلص، مؤمن و انقلابی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه نظام و همچنین توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر مشخص بودن منافع کشورهایی که قابلیت دسترسی به منابع دریایی را دارند، گفت: گردشگری، تجارت، مزارع دریایی و انرژی‌های نوین از جمله منافعی است که با تلاش در راستای حفظ و حراست از دریا به‌عنوان منبع اصلی آن، نباید اجازه استفاده از این منابع به دیگران داده شود.

دریادار سیاری با تاکید بر لزوم حفظ منابع دریا با حاکمیت بر دریاهای میهن اسلامی به‌ویژه دریای خزر گفت: ناوگان شمال نیروی دریایی در این راستا وظیفه سنگینی برعهده دارد و تاکنون نیز در شمال کشور از امین آباد تا آستارا در منطقه 20 درصد، حضوری مقتدرانه داشته است.

وی به پیشرفت و توسعه توانمندی ناوگان شمال اشاره و اضافه کرد: زمانی در این دریا حتی یک شناور مناسب برای انجام ماموریت‌ها وجود نداشت اما امروز ناوگان شمال با اقتدار کامل در راستای توسعه صلح و دوستی در دریای خزر و حفظ امنیت آن، سرافرازانه ماموریت‌های خود را به سرانجام رسانده که حاصل تلاش خالصانه همه کارکنان آن است.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا