حضور نداجا در آب‌های بین‌المللی مقتدرانه است/ احداث دو بیمارستان تخصصی در هرمزگان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور نیروی دریایی در دریاها و آب‌های بین‌المللی حضوری مقتدرانه اما توأم با صلح‌طلبی و ایجاد امنیت بوده و امنیت حاصل از آن، نصیب بسیاری از کشورها نیز شده است.
به گزارشپایگاه مردمی ارتش  به نقل از  گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در چهارمین همایش ملی‌ طب پیشگیری در بندرعباس که به میزبانی منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار ‌شد، اظهار داشت: حضور در دریاها و ایفای نقش مطلوب در این حوزه به دانش و ساز و کارهای علمی و فکری نیاز دارد، که متناسب با مأموریت رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروی دریایی ارتش برای حضور در آب‌های آزاد و بین‌المللی برای صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران مورد پیگیری قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه بهره‌مندی از دریا به امکانات و دانش نیاز دارد، افزود: در نیروی دریایی ارتش تلاش کرده‌ایم تا متناسب با بومی‌سازی تجهیزات و نیازها، نسبت به رشد توانمندی‌های علمی خود در حوزه‌های گوناگون نیز اقدام کنیم که یکی از این حوزه‌ها، طب رزم دریا و طب پیشگیرانه دریایی است که کارآمدی نیروها را در شرایط مختلف افزایش می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: برای بازیابی نقش مقتدرانه خودمان در زمینه بهره‌مندی از دریاها بخصوص در خلیج فارس و دریای عمان به رشد دانش تخصصی در حوزه‌های مختلف نیاز داریم تا بتوانیم غفلت تاریخی از این حوزه را جبران کرده و سیاست‌های استکباری دشمنان در زمینه کوتاه‌کردن دست ما از حضور در دریاها و آب‌های آزاد را خنثی کنیم.

امیر دریادار سیاری عنوان کرد: کشورهای مختلف متوجه سرمایه‌های عظیم در دریاها شده‌اند و از شیلات تا گردشگری و تجارت و ... در زمینه رشد توانمندی‌های ساحلی خود سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را آغاز کرده‌اند و ما در کشورمان نیز سرمایه‌گذاری‌هایی را در این بخش‌ها آغاز کرده‌ایم که باید متناسب با رشد توانمندی‌های علمی داخلی باشد.

وی گفت: حضور ما در دریاها و آب‌های بین‌المللی حضوری مقتدرانه اما توأم با صلح‌طلبی و ایجاد امنیت بوده و امنیت حاصل از حضور ما در دریاها نصیب حال بسیاری از کشورها نیز شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به تلاش‌های صورت گرفته از سوی این نیرو برای رشد و توسعه در سواحل مکران نیز اشاره‌ای کرد و بیان داشت: ارتش برای رشد ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی استان هرمزگان و از جمله کارکنان خود در استان هرمزگان نسبت به ایجاد دو بیمارستان تخصصی در این استان اقدام خواهد کرد.

امیر دریادار سیاری همچنین بر ضرورت صیانت از سلامت کارکنان نیروی دریایی نیز تأکید و اظهار کرد: نیروی انسانی سالم و کارآمد منشأ خدمت و توسعه و تحول است لذا باید سلامت جسمانی او به طور ویژه پیگیری شود.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا