استقلال کشور مرهون حماسه و شهادت فرزندان انقلاب اسلامی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::ستاد کل نیروهای مسلح، جایگاه ممتاز و موقعیت تعیین‌‌کننده امروز جمهوری اسلامی در عرصه معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را مرهون دفاع مقدس و راه‌آوردهای حماسه و شهادت فرزندان انقلاب اسلامی دانست.

به‌گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از اداره ارتباطات و اطلا‌ع‌رسانی ستاد کل نیروهای مسلح، این ستاد با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، طلیعه سی‌وچهارمین سالروز نمایش اقتدار و اراده ملت ایران در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: 31 شهریور ماه در تاریخ معاصر کشور ما یادآور شکل‌گیری حماسه بزرگی است که ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های شیطانی جبهه استکبار و دشمنان کینه‌توز حراست کرد و نقطه عطف درخشانی برای عزت، سربلندی و پیروزی‌های پایان ناپذیر ملت ایران در امتداد تاریخ قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: جنگ تحمیلی هشت ساله که با هدف نابودی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود، با مقاومت و پایداری ملت ایران تحت‌فرماندهی هوشمندانه و مدیریت حکیمانه حضرت امام(ره) و توکل به قدرت لایزال الهی برخلاف اراده باطل دشمن به نقطه عزیمت و سربلندی ایرانیان تبدیل شده؛ به‌گونه‌ای که هم اینک جهانیان تحولات دو دهه اخیر منطقه و بر هم خوردن معادله به نفع مقاومت اسلامی را از پیامدهای دفاع مقدس و پایمردی رزمندگان اسلام و فرزندان عاشورایی ولایت فقیه در جنگ تحمیلی هشت ساله می‌داند.

در ادامه این بیانیه بر ضرورت بهره‌گیری همه جانبه از فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و قابلیت‌های خیره‌کننده موجود نزد یادگاران و شهیدان زنده این رخداد شگفت‌انگیز و تاریخ‌ساز در حوزه تولید قدرت نرم برای نظام و کشور تأکید شده است.

ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از بیانیه خود نوشت: تلاش برای زنده نگه داشتن مستمر حماسه دفاع مقدس هشت ساله و پیشگیری از قرار گرفتن این قطعه مهم و الهام‌بخش تاریخی در محاق غفلت و فراموشی، رسالت خطیری است که تحقق آن بهره‌مندی نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی از برکات این حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند را تضمین و آنان را در برابر ویروس‌های عملیات روانی و هجمه‌های امپراتوری رسانه‌ای جبهه معاندین واکسینه خواهد کرد.

در ادامه بیانیه این ستاد، مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و تحسین حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج دلاور و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی و تجدید میثاق با امام راحل(ره) و بیعت با ولی فقیه زمان، مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) تکریم و تعظیم شده است.

در بخش پایانی بیانیه مذکور با تأکید بر لزوم تبیین نقش اقتدار، وحدت و همبستگی‌ ملی در برابر تهدیدات بیگانگان آمده است: ایمان، بصیرت، دشمن‌شناسی، معنویت‌گرایی، ولایت‌پذیری، ولایت‌مداری و مردمی بودن به عنوان برجسته‌ترین شاخص‌های منحصربه‌فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه به‌کارگیری تجهیزات و سامانه‌های دفاعی نوین و سرنوشت‌ساز، قدرت وصف‌ناپذیری به مدافعین انقلاب اسلامی بخشیده است که همواره آماده پاسخگویی قاطع به تهدیدات دشمن در هنگامه موعود بوده و در این صحنه هیچ درنگی به خود راه نخواهند داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا