ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است/ برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ایم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است/ برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ایم

 
 معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم ستاد سید کمال پیمبری، معاون تربیت و آموزش نزاجا درباره توانمندی نزاجا در برگزاری رزمایش‌های مختلف عنوان داشت: نیروی زمینی ارتش، یک نیروی کارآمد و باتجربه است؛ ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است.

وی افزود: تهدیدات روز و ارائه راهکارها برای مقابله با آن‌ها و پدافند قاطع از سرزمین ایران از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نزاجاست.

امیر پیمبری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش، همچون دیگر نیروهای مسلح، تبعیت از مقام عظمای ولایت و اقدام برای صیانت از امنیت ملی و مقابله در لحظه با همه تهدیدها و خطرات را وظیفه اصلی خود می‌داند و حتی یک لحظه در تأمین و تضمین امنیت کشور درنگ و تردید نخواهد کرد.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه دشمن، حتی جرأت نگاه چپ به کیان ایران اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: معتقدیم دشمنان ایران اسلامی، ضعیف‌تر و حقیرتر از آن هستند که بخواهند مشکلی برای ما ایجاد کنند ولی ما برای مقابله با هر تهدید و خطری آماده هستیم و در دفاع مقدس، به جهانیان ثابت کردیم که پای آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی ایستاده‌ایم و هرگز اجازه کوچکترین تهدید نسبت به مرزها و آرمان‌هایمان را به دشمن نابکار نخواهیم داد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا