هماهنگی نیروها و یکپارچگی سامانه ها عالی بود/ به کارگیری بخشی از سامانه موشکی «باور» در رزمایش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

هماهنگی و یکپارچگی نیروها و سامانه ها عالی بود/ به کارگیری بخشی از سامانه موشکی باور در رزمایش

 
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش گفت: هماهنگی و یکپارچگی نیروها و سامانه ها در هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت، عالی بود.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش پس از پایان رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت-7، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری این رزمایش گفت: هماهنگی و یکپارچگی در برگزاری این رزمایش، عالی بود البته ما نمی‌توانیم به خودمان نمره بدهیم اما آن چه که می‌توانیم بگوییم این است که این رزمایش در وسعتی معادل 496 هزار کیلومتر مربع برگزار شد و این یعنی وسعتی بیشتر از برخی کشورهای اروپایی.

وی افزود: ما در بدترین شرایط آب‌ و هوایی و در حساس‌ترین نقطه کشور یعنی جنوب، با بهترین سامانه‌ها توانستیم بهترین عملکرد را از خودمان نشان بدهیم.
 
امیر اسماعیلی با بیان اینکه روحیه نیروهای انسانی در این رزمایش از همه لحاظ بالا بود، اظهار داشت: ما در ماهشهر شلیک موشک داشتیم، حال اینکه آنجا دائما پروازهای مسافربری انجام شده و چندین کریدور هوایی در آسمان آنجاست، امروز هم که شلیک موشک در بوشهر بود، 7 – 8 کریدور پروازی از آسمان این منطقه عبور می‌کند اما توانستیم همزمان با عبور و مرورها، شلیک‌ها را با موفقیت انجام داده و اهداف را در فواصل مختلف مورد اصابت قرار دهیم.
 
وی بیان کرد: در این رزمایش، ریز پرنده‌هایی که طول‌شان از طول موشک‌های شلیک شده کمتر بود، هدف قرار گرفتند و نشان داد که قرارگاه پدافند هوایی توانسته به نقاط خوبی برسد.

امیر اسماعیلی درخصوص تست سامانه موشکی «باور» نیز گفت: دستور رئیس جمهور درباره تست باور مربوط به صنعت دفاعی بود ولی در کل، زنجیره‌های مختلفی می‌توانند از این سامانه در بخش‌های مختلف استفاده کنند که امروز هم، بخشی از باور 373 در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا