در تمام لایه های آموزشی باید شاخص اعتقادی کارکنان تقویت شود

 

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا در جریان بازید از روند رزمایش تمرین روی نقشه دانشجویان دافوس برشاخص اعتقادی به عنوان یکی از مولفه های مهم قدرت تاکید و بر تقویت روحیه ایمانی و اعتقادی کارکنان درتمام لایه های آموزشی توصیه کرد.

در طی بازید حجت الاسلام فقیه، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا از روند رزمایش تمرین روی نقشه دانشجویان دافوس برشاخص اعتقادی به عنوان یکی از مولفه های مهم  قدرت تاکید و بر تقویت روحیه ایمانی و اعتقادی کارکنان درتمام لایه های آموزشی توصیه کرد.
به گزارش روابط عمومی  ارتش، در حاشیه  این بازدید حجت الاسلام فقیه در گفت و گو با خبرنگار قرارگاه رسانه ای رزمایش با اشاره به مطلب فوق گفت: آنچه که به عنوان وجه تمایز قدرت و استعداد نیروی ما نسبت به دشمن مطرح می شود برتری اعتقاد، فکر و ایمان در بین نیروهای ما است که حرف اول را می زند و انتظار می رود برروی این شاخص در همه لایه های آموزشی توجه شود.
وی در ادامه به روحیه اعتقادی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: ما اگر در دوران دفاع مقدس به نتیجه رسیدیم و در مقابل اجماع جهانی پیروز شدیم به علت برتری قدرت ایمان و اعتقاد در بین رزمندگان در آن دوران بود.
گفتنی است حجت الاسلام فقیه همچنین از اجرای برنامه های  فرهنگی تبلیغی رزمایش و هماهنگی سایر قسمتها جهت انجام بهتر رزمایش وحدت 95 دانشجویان دافوس قدردانی کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا