نمایش تامین امنیت هوافضای ایران در رزمایش مدافعان آسمان ولایت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نمایش تامین امنیت هوافضای ایران در رزمایش مدافعان آسمان ولایت

 
 
 معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت، تامین امنیت هوافضای ایران را به نمایش خواهیم گذاشت و پیام صلح و دوستی را برای کشورهای همسایه مخابره خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر «علیرضا الهامی» معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: از صبح امروز رزمایش نیمه سراسری مدافعان آسمان ولایت_7 در پهنه وسیعی از جغرافیای مقدس ایران اسلامی آغاز شد.
 
وی افزود: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و با اهداف دیگری از جمله ارتقای سطح توانمندی تاکتیکی و جابجایی سامانه‌ها در حال برگزاری است. تمرین‌هایی در راستای ارتقای توان رزم نیز طرح ریزی و برنامه ریزی شده که در طول 4 روز آینده رزمایش انجام خواهد شد.
 
امیر الهامی گفت: در این رزمایش تامین امنیت هوافضای ایران را به نمایش خواهیم گذاشت و پیام صلح و دوستی را برای کشورهای همسایه مخابره خواهیم کرد.
 
معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش تصریح کرد: از سامانه‌های بومی و جدید در این رزمایش استفاده خواهد شد و توان دفاعی ایران را به شایستگی نمایش می‌دهیم. همچنین در این رزمایش کارکنان جوان و تازه فارغ التحصیل شده از دانشگاه پدافند هوایی مشارکت دارند.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا