اقتدار ایران در آب‌های آزاد جهان حاصل «مدیریت جهادی» است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اقتدار ایران در آب های آزاد جهان محصول «مدیریت جهادی» است

 
 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با اتکا به توانمندی های داخلی و با بهره گیری از مدیریت جهادی، نداجا توانسته با اقتدار در آب های آزاد جهان حضور یابد و به آبادانی سواحل مکران بپردازد.

 به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست مدیریت جهادی و امنیت ملی در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور جمهوری اسلامی مبتنی بر آرمانها حرکت می کند، قطعا با دشمنانی مواجه هستیم که برای مقابله با آنان باید در تمامی ابعاد کارهای داخل کشور را با توجه به ظرفیت‌های درونی جلو ببریم و از آسیب هایمان در مقابل دشمنان بکاهیم، لذا باید به بحث مدیریت توجه لازم را داشته باشیم.

 
وی افزود: امروز سبک های مختلف مدیریتی را در سازمانهای مختلف و سطوح مدیریتی شاهد هستیم، و تدبیری که مقام معظم رهبری کردند، بحث مدیریت جهادی بود.
 
امیر سیاری گفت: برای پاسخگویی به آسیب‌هایی که ممکن است در بحث و نحوه مدیریت و فرماندهی کردن سازمان ها مبتنی بر روش های دیگر وجود داشته باشد باید به بحث مدیریت جهادی که مورد نظر مقام معظم رهبری است بپردازیم.
 
فرمانده نداجا خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب و گفتمان کردن مدیریت جهادی، تصمیم گرفته شد در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی اولین همایش سراسری مدیریت جهادی و امنیت ملی در دستور کار قرار گیرد و قبل از نشست اصلی همایش، چند جلسه کوتاه در ارتباط با همین موضوع برای گفتمان سازی بین اندیشمندان برگزار شده است.
 
وی اضافه کرد: در اینجا به دنبال این هستیم که ابتدا ویژگی‌های مدیریت جهادی که مورد نظر فرماندهی معظم کل قوا است را تبیین کنیم و در مرحله بعد راهکارهای اجرایی نمودن و تعمیم دادن آنرا در سطح جامعه پیدا کنیم.
 
امیر سیاری تصریح کرد: باید با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و مدیریتی که از آموزه های دینی و انقلابی سرچشمه می گیرد، مشکلات داخلی کشور را به نحو احسن حل کنیم و کار اداره کشور را به شکل مطلوب جلو ببریم.
 
فرمانده نداجا عنوان کرد: در نیروی دریایی ارتش، ما فارغ از تعاریف علمی و گفتمانی مصداق‌هایی از مدیریت جهادی را داریم، و مدیریت جهادی که در دوران دفاع مقدس انجام شده در نوع خود یک الگو است، که اینها را باید جمع آوری کرد و الگو سازی و مدیریت دانش انجام و مورد بهره برداری قرار داد. یکی از کارهایی که امروز نیروی دریایی در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در حال انجام است، اتکا بر مدیریت جهادی است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: استقرار در سواحل مکران برای آبادسازی این مناطق و اقتدار دریایی در آبهای آزاد جهان با مدیریت جهادی محقق شده است و امروز فقط با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و مدیریت جهادی و  بهره برداری از آموزشهای دینی و انقلابی کارها در حال پیشرفت است.
 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا