عربستان در یمن به اهداف خود نرسید/ حلب و موصل مصداق ناکامی استکبار

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: عربستان در یمن به اهداف خود نرسید/ حلب و موصل مصداق ناکامی استکبار

 

 فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عربستان علی‌رغم دارا بودن انواع تجهیزات و اعتبارات، نتوانست به اهداف خود در یمن دست پیدا کند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس  ، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش طی سخنانی در مراسم دانش آموختگی جمعی از خلبانان MiG-29 و F-5 که در پایگاه شهید فکوری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: نباید در استفاده از تجهیزات به آن چیزی که برای ما تعریف شده اکتفا کنیم، چراکه با روش های ابتکاری، از تجهیزاتی که در اختیار داریم باید نهایت بهره را داشته باشیم و این مهم نیاز به تلاش، تحقیق و مطالعه دارد.

 

وی افزود: در کنار تجهیزات باید تاکتیک ها و روش های عملیاتی را نیز بروزرسانی کنیم تا از انجام تاکتیک هایی که امروزه با توجه به امکانات نظامی جدید کاربردی ندارد خودداری شده و وقت و هزینه‌ای صرف چنین روش هایی نشود.

 

امیر شاه صفی با اشاره به اوضاع منطقه غرب آسیا و وضعیت کشورهای این منطقه اظهار داشت: اتفاقاتی که در منطقه در حال وقوع است بیانگر این مسئله است که تجهیزات چندان هم تعیین کننده نیستند چرا که کشوری همچون عربستان با دارا بودن انواع تجهیزات و اعتبارات به اهداف خود یعنی در دست گرفتن کنترل یمن و جلوگیری از نفوذ اسلام حقیقی در این کشور نرسیده است.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند متعال در قرآن وعده همراهی با استقامت کنندگان و پیروزی آن ها را داده است، پیروزی واقعی در جبهه ها از آن مقاومت است و استکبار در هیچ جا موفق نبوده و نخواهد بود که آزادی حلب و پیشرفت عملیات موصل مؤید این نکته است.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا