حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم: دشمن در صدد برهم زدن وحدت داخلی و نفوذ در کشور است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اختلاف افکنی و برهم زدن وحدت داخلی از ابزارهای مهم دشمنان برای نفوذ در کشور است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از روابط عمومی  ارتش ، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش روحانیون شاغل در یکان های مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور امیر سرتیپ دکتر حبیبیان رئیس سازمان حفاظت اطلاعات آجا، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات مسجد النبی (ص) ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: اجرای برنامه های نو و تأثیرگذار فرهنگی از اولویت های اصلی سازمان عقیدتی سیاسی است.
وی با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر کار جهادی در امور فرهنگی افزود: امروز با وجود برنامه ریزی های متعدد و شبیخون فرهنگی دشمن علیه ملت عزیز ایران، به ویژه جوانان و خانواده ها، مقاومت در جبهه فرهنگی و اثر گذاری در این حوزه نیاز به اقدام جهادی دارد.
نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه ضمن یادآوری بدعهدی آمریکایی ها در اجرای برجام اظهار داشت: آمریکایی ها با تمدید تحریم ها علیه ایران، دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند و پیش بینی های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص غیر قابل اعتماد بودن آنها بار دیگر به اثبات رسید.
وی اضافه کرد: دشمن از شرایط ناشی از تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران به دنبال تشدید اختلافات داخلی و ایجاد دو دستگی در میان اقشار مختلف مردم و مسئولین است تا بتواند از این طریق پروژه نفوذ خود را که برای آن برنامه ریزی کرده به اجرا در بیاورد.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه امروز عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اوج همدلی هستند، تصریح کرد: هماهنگی این دو بازوی فرهنگی ارتش، سد محکمی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان و نقش مهمی در خنثی سازی نقشه های شوم آنان دارد.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز حادثه 9 دی و اقدام ارزشمند مردم ایران در حمایت از ولایت فقیه اظهار داشت: 9 دی روزی است که مردم ایران با بصیرت مثال زدنی خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کردند و برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان 9 دی را روز بصیرت معرفی و بر برگزاری
دوره های بصیرت افزایی در راستای نشر پیام نهم دی تأکید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا