پاسخ عجوزه روباه پیر را با مشت محکم می‌دهیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: پاسخ عجوزه روباه پیر را با مشت محکم می‌دهیم

 

 معاون قرارگاه مرکزی خاتم، نخست وزیر انگلیس را «عجوزه روباه پیر» توصیف کرد و گفت: جواب اظهارات خصمانه او را با مشت محکم می دهیم.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به منطقه عمومی رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش در جنوب شرق کشور، امیر عبدالعلی پورشاسب معاون قرارگاه مرکزی خاتم که به منظور نظارت بر این رزمایش در منطقه حاضر شده، با حضور در جمع خبرنگاران، برنامه‌های انجام شده در چهارمین رزمایش محمد رسول‌الله (ص) نیروی زمینی ارتش را موفق ارزیابی کرد و گفت: این رزمایش‌ها نشان‌دهنده اقتدار نیروهای مسلح ما و نیز امنیت در مناطق مختلف کشور است.

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارنظر خصمانه اخیر نخست‌وزیر انگلیس در خصوص ایران، اظهار داشت: عجوزه روباه پیر (انگلیس) در منطقه حرف‌های بزرگ‌تر از دهان خود زده و ما با تقویت نیروهای مسلح و برگزاری این رزمایش‌ها پاسخ او را با مشت محکم می‌دهیم.

 

پورشاسب گفت:‌ ما دیدیم که یک سخنرانی 10 دقیقه‌ای در کشورهای حاشیه خلیج فارس چه میزان بازتاب پیدا کرد برای همین از رسانه‌ها می‌خواهیم تا توان نیروهای مسلح کشور را به خوبی نشان دهند.

 

وی تصریح کرد: دنیا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران بیدار است و نیروهای مسلح آن خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا