جلوگیری از نفوذ دشمن جزء اولویت‌های بسیج است/ به دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه توجه خاص داریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: جلوگیری از نفوذ دشمن جزء اولویت‌های بسیج است/ به دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه توجه خاص داریم

 

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رصد و جلوگیری از نفوذ دشمن یکی از اولویت‌های بسیج است گفت:به دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه توجه خاص داریم.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تودیع و معارفه روسای این سازمان و در جمع خبرنگاران پیرامون اولویت های کاری خود گفت: آن کاری که طی سالیان گذشته سردار نقدی شروع کردند، باید ادامه پیدا کند.

 

وی ادامه داد: در مورد ملاحظاتی که در حکم انتصاب حقیر از سوی رهبری تصریح شده که 5 محور است تمرکز بیشتری خواهم کرد.

 

غیب‌پرور با تاکید بر اینکه حتما به هیات‌های اندیشه ورز توجه بیشتری خواهد شد تصریح کرد: به مجموعه هایی که در حوزه تعمیق و توسعه علم فعال هستند ازجمله دانشگاه ها و حوزه‌ها توجه خاصی خواهد شد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: رهبری در موضوع دفاع مواردی بیان کردند که این موضوع نیز ملاحظات خاص خود را دارد، از گذشته کارهای بزرگی صورت گرفته منتها باید بیشتر شود.

 

وی به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ اشاره و اظهار داشت: رهبری بحث رصد و جلوگیری از نفوذ دشمن را بیان فرموده‌اند که همه این موارد در اولویت است.

 

غیب‌پرور بسیج را اقیانوس توصیف کرد و گفت:باید اولویت‌ها را  تشخیص دهیم و باورم این است که کشور ما پتانسیل عظیمی دارد و همه هنر ما این است که این پتانسیل را بشناسیم و بتوانیم استخراج کنیم و به آن در مسیری که قرار است تمدن نوین اسلامی پایه گذاری شود،سامان دهیم.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا