باحضور فرمانده کل ارتش؛ فاز نخست منازل سازمانی منطقه دریایی جاسک افتتاح شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فاز نخست منازل سازمانی منطقه دریایی جاسک افتتاح شد

 
 فاز نخست منازل سازمانی 204 واحدی منطقه دوم دریایی ولایت(جاسک)  حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، فاز نخست منازل سازمانی 204 واحدی منطقه دوم دریایی ولایت(جاسک)  با حضور امیر سرلشکر «عطاالله صالحی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
 
سرلشکر صالحی در حاشیه افتتاح فاز نخست منازل سازمانی منطقه دوم دریایی ولایت در بندر جاسک اظهار داشت: منطقه جاسک در جنوب شرق کشور یک منطقه محروم بود که با استقرار منطقه دوم دریایی ولایت محرومیت را از چهره این شهرستان زدوده و این منطقه را در جهت پیشرفت و آبادانی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قواست که از نزدیک این منطقه را ببینند، افزود :مساله آبادسازی این منطقه در جنوب شرق کشور از جمله اقدامات و برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با سرعت بیشتری دنبال شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روح بلند شهید شیرانی آن مرد بزرگ شاد که ستاره شد چون به داد مردم محروم جاسک رسید و دنباله‌دار شد چراکه ایشان نقش مهمی در توسعه سواحل مکران و اقتدار دفاعی نیروی دریایی داشتند.

سرلشکر صالحی تصریح کرد: برای دولت‌های منطقه نیز یک مزیت محسوب می‌شود که از کمک‌های بدون منت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به هر میزان که نیاز داشته باشند برای تامین امنیت خود در آب‌های منطقه استفاده کنند چراکه این نیرو نقش تعیین کننده‌ای در افزایش قدرت دریایی خود برای مقابله با تهدیدها دارد.

بر اساس این گزارش، مهندسی نداجا پس از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در ارتباط با استقرار منطقه دوم دریایی ولایت در جنوب شرق کشور تا به امروز 50 قرارداد با اعتباری بالغ بر 379 میلیارد تومان هزینه کرده که برای بهره‌برداری از 204 واحد به نمایندگی از 1020 واحد این منطقه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی کار تاکنون انجام گرفته است.

منطقه دوم دریایی ولایت در سال 1387 طی ابلاغ منویات مقام معظم رهبری، در شهرستان جاسک در ساحل شمالی دریای عمان استقرار یافت و عمران و آبادانی این منطقه از آنجا که منجر به ارتقای کیفیت زندگی و سطح رفاه مردم ساکن در این مناطق می‌شود، اهمیت بالایی دارد.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا